Jeg står og venter på en indløsningsaftale med PBS, og vil bruge ventetiden til at høre jeres mening om vores hjemmeside www.Trendlovers.dk Jeg er meget interesseret i al form for feedback, da det kun kan gøre hjemmesiden endnu bedre. Det skal dog lige understreges, at vi har langt fra fuld lager, og derfor ønsker jeg ikke kommentarer om vores produkt sortiment Ser frem til at blive klogere. På forhånd tak. Rasmus Poulsen Trendlovers ApS |
Mens jeg venter - Vudering af Trendlovers.dk
- 1
Her er nogle hurtige skud fra hoften.. - Top billede har langsomt load - 175 kb er sgu også i overkanten! - Damen med headsetet på - ud med hende, eller erstat hende med noget andet (hader den slags support billeder). Det er jo ikke af Jer, går jeg stærkt ud fra og det symbolerer noget I endnu ikke er, nemlig en stor sonofon agtig virksomhed. - Det store topbilleder er skyld i, at jeg ikke får kastet masser af fantastiske tilbud i min skærm når jeg ser forsiden (1024 * 768). - Perfekt med noget gratis levering skiltning - but to be honest, jeg er kommet for at se på tøj ;-) - Nu scroller jeg ned og ser fede mærkevarer, varer der er flot sat op og lækre dukker med tøj, godt skuldret :) - Jeg er ligeglad med øre prisen 149,00 DKK kunne sagtens være 149 DKK. - Jeg ser login muligheden og jeg overvejer at skride.. I min lokale tøj butik eller der hvor jeg plejer at handle plejer jeg ikke at skulle opgive nogen former for login pjat.. - Desuden ser jeg til stadighed meget fine banner reklamer, godt opsat, en fryd for øjet.. - Jeg ser Jeres kontakt informationer, men jeg er SÅ ligeglad med hvilket system i har valgt at bruge!!! - Jeg går nu ind på en trøje, indtaster "b" i antal og kommer videre til tom kurv, måske man skulle lave noget validering? :) - Meget fin produktoversigt (varekurv) - Jeg trykker nu på "Bælter" og får konstateret at der ikke er nogle produkter i denne varegruppe.. Jeg undrer mig lidt over hvorfor jeg skulle have valg muligheden, altså hvorfor jeg kan trykke på linket, når der nu ikke er nogle varer i den. Amatører tænker jeg.. - Jeg har nu klikket på en vare jeg kan lide, lagt den i kurven, og trykker på Jeres "Jeans collection" billede ovre i højre side.. Og pist væk er min vare fra kurven.. Hmmm.. - Super at der rent faktisk er mulighed for at bestille uden at skulle logge ind.. Det giver mig mere lyst til rent faktisk at logge ind.. - Min sidste bemærkning: Jeg klikker mig ind for at se hvem I er.. Og jeg får en LA LA beskrivelse af virksomheden.. Fint nok.. Men hold da op hvor ville det være konge med noget personlighed i lige nøjagtig den sektion ;-) Thats all.. |
Hej Fin side, der er dog lige et par ændringer der kunne forbedre kundens oplevese af butikken. Dem får du lige her: under handelsbetingelser står der: Hvorfor kan man klikke på kreditkortene, og så åbner siden i et ny vindue? Informationerne under punktet betaling stemmer ikke overens med kreditkort logoerne i bunden. I garanterer dag til dag levering, men I skriver ikke noget om hvordan man skal forholde sig hvis pakken ikke kommer frem næste dag. Jeg bryder mig ikke om at I signalerer at man kan ringe til jer (damen med headset), når man kun kan kontakte jer pr. e-mail. Manufactures i menuen til venstre bør oversættes til dansk. |
Tusinde tak fordi i har taget jer tid til at kommentere butikken. Jeg vil kigge alle jeres forslag igennem, og gå igang med at redigere Skulle der være andre forslag, så vil de også være meget velkommen. Med Venlig Hilsen Rasmus Poulsen Trendlovers ApS |
Hej! I skriver i sender som maxibrev uden forsikring. Det er egentlig ligegyldig information - og valg for forbrugeren, for det er jer der skal dække ny vare hvis den ikke når frem til den private forbruger. Så køberen kan egentlig være ligeglad om i har en forsikring eller ej (og skal da slet ikke have et valg om at betale den forsikring for jer). Når i sender som Maxi brev kan i aldrig bevise at forbrugeren har modtaget forsendelsen. Kun når det sendes som pakke. I kan altså IKKE fraskrive jer ansvaret for en forsendelse der forsvinder når i sælger til private iht. lovgivningen. Se f.eks: /Henrik |
Hej Henrik, Tak for den påmindelse. Det er nu rettet. Andre der skulle have noget at tilføje ? Med Venlig Hilsen Rasmus Poulsen Trendlovers ApS |
Hey... Første indlæg på amino... Trendlovers ser godt ud dog, hvis jeg skal sætte en finger på noget, syntes jeg at føle at der er noget med vægt balancen... For mange bevægelser i bunden og for lidt i toppen... Topbanneret kunne uden problemer gøres mindre dominerende og dette ville lette lidt på det hele... Prøv dig evt. også frem med at ændre lidt på baggrundsfarven, den mørke farve bidrager i øjeblikket til det måske lidt "tunge" look. Desuden er dit "Garanti-banner" måske lidt voldsomt i størrelsen.... Måske kunne det deles lidt om pladsen med dit "Brugforhjælp?-banner" de ville sagtens begge kunne holde til at blive kortet ned til det halve og være centreret side om side i højre col. Så kunne du også få dine varer op i øjenhøjde så det rigtig fanger.... Men ellers en rigtig fed side.... Tillykke med den, håber at alt lykkes og at mine råd kunne give stof til eftertanke. P.S. Supert logo, og fede billeder |
Hej Sune, Tusinde tak for dit indlæg, og velkommen til Amino. Jeg vil kigge på dine råd med det samme. Flere har påpeget topbannerets størrelse, så jeg må nok hellere gøre noget ved det |
Nu har jeg fundet en anden baggrund, der er meget lysere i farven. Derudover har jeg tilføjet en farve til banneret, for det ikke virker så gråt og kedeligt. Hvordan virker det ? Jeg har desuden svært ved at gøre banneret mindre, da længden passer men det er mest toppen der skal laves mindre. Det kommer til at se helt forkert ud. |