Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er danskerne sure?

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Fra malmø
Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 134
Fra  Looky Management Skrevet kl. 02:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu har jeg selv arbejdet i en 7 11 og mange af dem, som står der står der feks 10 timer og skal sige de samme ting til 20 mennesker af gangen og sælge op, som er firmaets politik - bare gør hvad du bliver beordret til.

Jeg var en af de sure og hadede at skulle tvinge folk til at købe mere for at butikken fik mere i kassen. Hvis man køber noget er det fordi man gerne vil have det og ikke skal tvinges til at købe ti ting af sammen varer, selvom du kan spare penge - hvilket du i princippet ikke spare det store på og ender med at bruge flere penge end du havde.

De købmænd som er kiosker har en anderledes glæde for deres butik, for det første er det deres eget og noget de brænder for. Noget andet er, at kunderne er noget de virkelig bare er glade for kommer hos dem end de store kædebutikker- for det er det de lever på. De lever for at kunderne tager dem fremfor 7 11.

Jeg blev fyret i 7 11, fordi jeg ikke brød mig om flere ting som skete bag kulissen og at jeg skulle slide og slæbe for ingen penge, synes jeg ikke var fair, og heller ikke den behandling som mine medarbejdere ofte fik.  Der sker ofte mange ting bag kulissen som jeg aldrig nogensinde ville ønske for min værste fjende at komme igennem. Der er så mange dygtige folk i den butik, som bare aldrig bliver set eller hørt, Nej de er der bare for at tjene penge og ikke få så meget igen, og lige bruge jul og alle andre helligedage på at arbejde for næsten ingen penge.

Vi er ikke sure, men der er bare en forskel på at kunne lide sine kunder og sit arbejde som i en kiosk, end at indtjene en masse penge for andre.

Tilmeldt 23. May 11
Indlæg ialt: 705
Fra  Hunderacer Skrevet kl. 03:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Emil S:

Nok pga. de indvandrekoisker snyder i skat.. Zip it!

Nogle gange forstår jeg ikke hvad det er du vil opnå med kommentarer som denne? Det er som om at du fører ordsproget "dårlig omtale er bedre end ingen omtale" ud i livet (hvilket i min optik er særdeles negativt). Det var i øvrigt ikke et oplæg til debat omkring det emne, blot en lille bemærkning som undre mig gang på gang. Jeg kommenterer ikke mere i tråden her.

God kommende arbejdsuge til jer alle.

Med Venlig Hilsen
Morten

Hunderacer - 550 forskellige hunderacer

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4214
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 07:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Madsen:

Emil S:

Nok pga. de indvandrekoisker snyder i skat.. Zip it!

Nogle gange forstår jeg ikke hvad det er du vil opnå med kommentarer som denne? Det er som om at du fører ordsproget "dårlig omtale er bedre end ingen omtale" ud i livet (hvilket i min optik er særdeles negativt).

Yes

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)