Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværksætter i Korsør?

Side 11 ud af 26 (257 indlæg)
Tilmeldt 14. Sep 08
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 20:06 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil også mene at vi skulle mødes og se hvor det går hen. Såfremt det giver succes - så vil der vel også komme flere.

Fra Korsør
Tilmeldt 28. Jan 12
Indlæg ialt: 667
Fra  Mitlink.dk Skrevet kl. 21:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at finde nogle udefra og få dem her ind på Amino, eller lav en masse sedler og smid i postkasserne :-)

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 09:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Jonas Krogslund:

Hej igen :)


Jeg tror du får svært ved at samle flere iværksættere fra Korsør herinde. Hvor mange tænker du vi skal være før at komme så småt i gang da? Mon ikke også der er flere som ville hoppe på, når projektet er at finde andre steder og ikke kun her på Amino?



Jeg er sikker på der må være flere iværksættere i Korsør området som ikke er klar over denne tråd.
Synes vi skal være lidt flere (tænker her også kompetencer) så vi får noget ud af det.
Vi kan selvfølgelig bare starte op og se hvor mange der så kommer til efterfølgende, men da det koster nogle penge at etablere så vil jeg gerne have lidt flere personer på banen her inden det startes op.

Men vi kan godt tage et fællesmøde hvor vi snakker konceptet igennem og hvor vi hver især lige præsenterer sig selv.
Jeg skal dog lige have alt materiale klar så jeg kan præsentere ideen og i kan se hvordan netværket og konceptet vil virke.
Jeg arbejder på det.

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 09:08 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Anders:

Vil også mene at vi skulle mødes og se hvor det går hen. Såfremt det giver succes - så vil der vel også komme flere.



Vi kan godt tage et fællesmøde hvor vi snakker konceptet igennem og hvor vi hver især lige præsenterer sig selv.
Jeg skal dog lige have alt materiale klar så jeg kan præsentere ideen og i kan se hvordan netværket og konceptet vil virke.
Arbejder på det.
Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 09:11 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Casper Hostrup:

Prøv at finde nogle udefra og få dem her ind på Amino, eller lav en masse sedler og smid i postkasserne :-)



Jeg regner med vi alle forhører os i vores netværk udenfor Amino her og får sendt link til denne tråd afsted til dem vi tror kan gøre gavn af sådan et netværk her.
Spred budskabet.
Ville være godt med lidt flere personer.

God ide. Man kan også indrykke en lokal annonce.
Det er måske noget vi kan snakke om ved fællesmødet.
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 79
Fra  Erhvervs- og HjemmeTjenesten Skrevet kl. 16:09 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er så først stødt på tråden nu og bor sørme også i Korsør. Startede med ideen om kombinerede hjemmeserviceydelser, men fik storkunder til salg- og marketing samt forretningsudvikling i stedet, så jeg omdøbte firmaet til Erhvervs- og HjemmeTjenesten:) Dog er websiden stadigvæk hjemmetjenesten.dk.

Jeg kan bidrage med forretning- og konceptudvikling, salg, marketing, videooptagelse, redigering, journalistiske artikler specielt til web, PR, Indesign og HR (kontrakter, rekruttering etc).

Desuden er jeg politisk aktiv, hvilket jo ikke er dårligt, hvis man vil have lidt indflydelse:).

  Glæder mig til at møde Jer

Hilsen

Rikke

info@hjemmetjenesten.dk

Erhvervs- og HjemmeTjenesten

www.hjemmetjenesten.dk

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 17:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Rikke Jakobsen:

Jeg er så først stødt på tråden nu og bor sørme også i Korsør. Startede med ideen om kombinerede hjemmeserviceydelser, men fik storkunder til salg- og marketing samt forretningsudvikling i stedet, så jeg omdøbte firmaet til Erhvervs- og HjemmeTjenesten:) Dog er websiden stadigvæk hjemmetjenesten.dk.

Jeg kan bidrage med forretning- og konceptudvikling, salg, marketing, videooptagelse, redigering, journalistiske artikler specielt til web, PR, Indesign og HR (kontrakter, rekruttering etc).

Desuden er jeg politisk aktiv, hvilket jo ikke er dårligt, hvis man vil have lidt indflydelse:).

  Glæder mig til at møde Jer

Hilsen

Rikke

info@hjemmetjenesten.dk



Hej Rikke
Velkommen til ;-)

Tak for infoen om dit firma.
Det lyder spændende.
Nej politisk indflydelse er altid godt ;-)
Så kan du sikkert også se den gode idé i at få skabt noget mere erhverv i Korsør.
Vi iværksættere skal da have de bedste muligheder.
 

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 17:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ronnie.

Vil give de andre ret i, at det er vigtigt snarrest at komme igang med første indledende møde. At gøre idéen til en realitet er første store skridt, og så kan man altid tage den derfra.

Når først projektet er en realitet, vil det også være muligt at gøre opmærksom på gruppen via hjemmeside, video, netværk osv..
(Vi er allerede en del med disse kompetencer). 

Der er allerede flere der har tilbudt lokaler til rådighed, så det burde kunne lade sig gøre.

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Jul 12
Indlæg ialt: 79
Fra  Erhvervs- og HjemmeTjenesten Skrevet kl. 17:52 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ingen tvivl om det. Alene det private iværksætterinitiativ uden om kommunen, vil give bonus hos mange byråspolitikere senere, så der kan skabes fokus på hver enkelt virksomhed.

Jeg ser store perspektiver i, at vi kan skabe nogle synergieffekter for hinandens forretninger. Allerede nu anbefaler jeg venner og familie, når jeg er ude hos mine kunder:). Desuden kan jeg se, at jeg kan bruge en del af nogle af de kompetencer I andre disker op med, da jeg mest gør det i rådgivning. Så lad os endelig mødes hurtigst muligt og få skabt noget forretning sammen:)

Erhvervs- og HjemmeTjenesten

www.hjemmetjenesten.dk

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 20:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig.
Jeg vil gerne lige have lidt materiale klar så jeg kan fremlægge konceptet for jer.
Jeg regner med at kunne have det klar indenfor de næste 14 dage.
Så får vi alle mere ud af et fællesmøde.

Jeg regner med at fremlægge konceptet for jer så vi alle kan byde ind med tanker og idéer og se om man passer ind og vil være med.
Umiddelbart så vil jeg sige stort set alle iværksættere også dem som allerede er etableret og kan se styrke i at være med i et fællesskab passer ind.
Det handler ikke kun om netværk, men også om at vi kan hjælpe hinanden.

Jeg smider dato ud her inden længe ;-)

Side 11 ud af 26 (257 indlæg)