Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Build a bear, genialt koncept.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. Dec 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hey alle Aminoer!

- Jeg var i " Build A Bear " med min lillesøster på Vesterbro.

Er du sindssyg et genialt koncept, bare jeg havde iværksat den forretning. Det virkede stærkt som om alle medarbejderne var dybt motiverede, og der var mange børn der smilede helt op til ørerne! Pæn og nydelig, stor butik. Butikken er fyldt op med bamser som du kan "special-bygge" - du skal give din bamse navn, købe tøj, udfylde skemaer omkring den, og gøre den personlig.

Ved ikke hvad dette indlæg skulle til for, andet en thumbs up for den person/personer der har skabt den forretning. Virkelig cool for små børn :-)

MVH Jonathan WP, god dag alle sammen!

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 03:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er et genialt koncept. Jeg kan huske at en daværende kollega kom hjem fra en rejse til USA for ca. 12 år siden, og fortalte om dette koncept. Han var overbevist om at det ville blive en stor succes :-)

Jeg har selv købt en bamse til min niece, og efterfølgende købt tøj. Hele processen med at hjertet bliver lagt i bamsen, at den bliver fyldt, den bliver vækket til live, får navn og dåbsattest.

De forstår virkelig at tilføre en bamse noget værdi, som gør, at forældre etc. bliver ved med at bruge penge på tøj og accessories, længe efter den er købt.

Det er mersalgets mester :-)

Også ret cool at de arrangerer børnefødselsdage, ligesom McDonald's.

Mvh Carsten


Fra Støvring
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Tie-shoppen.dk Skrevet kl. 07:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Uden tvivl!!

Har hørt om mange forældre som har stået i kø i 2-3 timer omkring juletid, fordi de ved, hvor meget en bamse derinde fra "betyder" for de små.

Det er næsten skræmmende. Genialt!

Fra odense
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ja man bør konvertere konceptet til andre ting. jeg besøgte f.eks gerne en "build-a-burger" burger-bar, hvor man selv kunne "samle" sin egen burger, med mulighed lige fra hvilken type bolle, til alt indholdet :-)

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Thorborg:

ja man bør konvertere konceptet til andre ting. jeg besøgte f.eks gerne en "build-a-burger" burger-bar, hvor man selv kunne "samle" sin egen burger, med mulighed lige fra hvilken type bolle, til alt indholdet :-)



Mener faktisk sådan et koncept ER lavet.
Kan ikke huske hvad det hedder.
Har set et indslag med det engang.

PS: Build A Bear konceptet er vist kopieret af en Jyde som har samme koncept. Mener det ligger i Herning centret men hæng mig ikke op på det.
De søgte på et tidspunkt en ansatte pga. udvidelse til andre byer. 

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael,

Det koncept eksisterer allerede. På vores gade er der sådan en restaurant, kæden hedder The Counter. Vi spiser der ofte :-)

Mvh Carsten

Fra odense
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Carsten Jacobsen:


Det koncept eksisterer allerede. På vores gade er der sådan en restaurant, kæden hedder The Counter. Vi spiser der ofte :-)

Mvh Carsten

få dem lige til at åbne i odense (og ændre navnet!) :-)

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jonathan :
Er du sindssyg et genialt koncept, bare jeg havde iværksat den forretning.
Den første butik i DK blev åbnet da du var - 8 år - der tænkte du nok mere på bamsen end på shoppen :-) Formoder jeg - men helt sikkert ville det da være fedt  - for nogen  - at kunne rejse baglæns i tiden med den viden vi har i dag. Hold da op hvor var der så mange flere iværksætere der ville have succes. I dag - så.

 

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Thorborg:
få dem lige til at åbne i odense (og ændre navnet!) :-)

Du kunne jo starte med at besøge Subway og Sunset - så langt ligger de da vel heller ikke fra "bestem selv hvad du vil have" -  og skal det være rigtig burger kvalitet - men standardiseret - så besøg Bulls -

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Når man tænker på at det er et franchise koncept som den danske ejer stødte på i USA, og fik hurtig succes med i Danmark kan man jo godt spekulerer i hvilke andre fantasiske koncepter der ligger derude og bare venter på at komme til Danmark.

Har endnu mit første besøg i en Build a Bear til gode, men tænker umiddelbart også at brew a beer hos Brygselv.dk er mere mig :)... ( i øvrigt endnu et koncept fundet i udlandet, og hentet til Danmark).

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)