Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaring med betalingsabonnementer på LinkedIn - herunder brug af uopfordrede InMail

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Juelsminde
Tilmeldt 13. Aug 06
Indlæg ialt: 55
Fra  facefoto.dk - fotograf Søren Nellemann Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået tilbudt gratis LinkedIn Premium-profil i én måned (i øvrigt efter først at have ignoreret 2-3 mails med tilbud om rabat på samme - blot til orientering!).

Hvad er jeres erfaringer mht. abonnementer med betaling hos LinkedIn? Under hvilke omstændigheder kan det betale sig at tilkøbe dette?

Bla. giver abonnementet mulighed for at sende uopfordrede mails (InMails) til personer der ikke er en del af ens personlige netværk. Jeg går ud fra, at det i DK ikke er tilladt via LinkedIn at kontakte folk uopfordret med InMails? - at det vurderes som spam jf. markedsføringsloven?

facefoto.dk :: fotograf søren nellemann :: århus :: mobil 2986 3058

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 271
Fra  HeyBuy Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Har gode erfaringer med det, tilkøber ofte Premium når jeg har behov for at skabe kontakt til potentielle partnere eller kunder.

Får svar på 9 ud af 10 InMails jeg sender.. holder det generelt kort og konkret (100 ord).

Når LinkedIn udbyder det som tjeneste, så går jeg da bestemt ud fra det ikke på nogen måde er ulovligt. Du har med garanti sagt "ja tak" til det i de betingelser du accepterede ved oprettelse.

Leder du efter en dansk aktie app? Se den bedste aktie app

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Wickings:
Når LinkedIn udbyder det som tjeneste, så går jeg da bestemt ud fra det ikke på nogen måde er ulovligt. Du har med garanti sagt "ja tak" til det i de betingelser du accepterede ved oprettelse.

Lige præcis. 

Kan også kun anbefale det. Fungerer rigtig godt. 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra Juelsminde
Tilmeldt 13. Aug 06
Indlæg ialt: 55
Fra  facefoto.dk - fotograf Søren Nellemann Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Wickings:
Når LinkedIn udbyder det som tjeneste, så går jeg da bestemt ud fra det ikke på nogen måde er ulovligt.

 

Det er jeg selvfølgelig tilbøjelig til at give dig ret i. Men omvendt havde jeg tænkt, at LinkedIns ydelser er de samme over hele verden, og så kan der være lokale regler - som i markedføringsloven - der går imod.  Men omvendt har alle på LinkedIn naturligvis accepteret betingelserne - og dermed også ja tak til muligheden for at andre kan sende uopfordrede InMails.

Tak for jeres input!

facefoto.dk :: fotograf søren nellemann :: århus :: mobil 2986 3058

Fra Greve
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 553
Fra  dymagic Skrevet kl. 08:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Wickings:
Når LinkedIn udbyder det som tjeneste, så går jeg da bestemt ud fra det ikke på nogen måde er ulovligt. Du har med garanti sagt "ja tak" til det i de betingelser du accepterede ved oprettelse.

Så er spørgsmålet til minimum 10.000 kr jo bare, om Markedsføringsloven ikke rangerer højere end LinkedIns betingelser... Huh?

Det kunne være interessant at høre noget input fra en nørd i MFL.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)