Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god idé? Jeg mangler DIN hjælp.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 21:00
Hvor mange stjerner giver du? :

@Simon 

Jeg vil gerne gerne gå videre med idéen, men har selvfølgelig brug for nogle, der kan hjælpe. :-) 

@Thor 

Du har helt ret. Jeg vil meget hellere vise andre min idé og på den måde få den vendt og tilføjet/fjernet ting, således at den kan blive bedst mulig. 

@TT

Jeg har ikke pengene til det, hvorfor jeg mægtig gerne vil have andre med i projektet, for jeg tror netop også, at dette kan blive en rigtig god idé. Du må MEGET gerne hjælpe med et navn! 

Rådgiver hos Billy's Billing.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 106
Fra  th75.dk Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Christian

Jeg kan også kun rose dig for at dele dine tanker og din ide, som jeg tror 100% på!

Faktisk har jeg og en partner arbejdet på en ligende ide siden 2010 under navnet BartaBoom - Barta (barter betyder byttehandel) og Boom fordi vi er overbeviste om at konceptet vil boome... Dog har vi tænkt konceptet og funktionerne væsentlig længere end det du beskriver, men startede også med at snakke om et relativt simpelt koncept...

I efteråret 2012 lykkedes det os at finde partnere inden for forretningsudvikling og IT, og projektet er nu under udvikling.

Jeg hilser din ide meget velkommen, og tror på at jo flere der arbejder med de samme ideer, jo større efterspørgsel opstår der :-)

Med ønsket om alt mulig held og lykke med projektet...

Mvh. Thomas Hansen
Passioneret iværksætter...
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 21:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas, 

Først og fremmest tak for rosen. :-) 

Lyder fedt, at I allerede er i gang, så er der jo nogle at konkurrere med. ;) 

Held og lykke. 

Med venlig hilsen,

Christian

Rådgiver hos Billy's Billing.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 106
Fra  th75.dk Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak!

Konkurrence holder os skarpe, og der er uden tvivl plads til flere af den slags tjenester :-)

Mvh. Thomas Hansen
Passioneret iværksætter...
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Christian Johnsen:

@TT

Jeg har ikke pengene til det, hvorfor jeg mægtig gerne vil have andre med i projektet, for jeg tror netop også, at dette kan blive en rigtig god idé. Du må MEGET gerne hjælpe med et navn! 

Jeg skal nok lægge hovedet i blød, når jeg får lidt tid - eller brug for en pause fra mine egne projekter. Jeg har desværre ikke selv de nødvendige, økonomiske midler, så jeg kunne investere i dit projekt, men lov mig, at du sikrer dig og din idé.

Lav noget research ang. kontrakter før du indleder et samarbejde med nogen!

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas, 

Jeg vil prøve at undersøge mulighederne for at få den beskyttet. Tak for dét råd. :-) 

Rådgiver hos Billy's Billing.

Fra Støvring
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 128
Fra  Tie-shoppen.dk Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Helt sikkert en spændende ide!

Jeg vil foreslå at du skal tjene dine penge på reklamer og links.

Du kan evt. Også lade brugerne købe sig til fordele ligesom på amino "plus-bytter". Det vil jeg dog ikke foreslå at su starter ud med før der kommer mange brugere.

Med venlig hilsen
Lars Horsbøl Sørensen
Tie-shoppen.dk

Tilmeldt 16. Apr 12
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian.

Det er en super fed idé, du har fået dig - som mange af de andre nævner. Der er masser af potentiale - både for at få en stor brugergruppe, men også indtjeningsmuligheder. Her kan man tale om reklameindtægter, betaling for "plus-bruge", hvilket inkluderer visse fordele og så videre.

Held og lykke med det!

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu en gang: Tusind tak for den positive feedback. Jeg vil se, om det ikke er muligt at finde nogle samarbejdspartnere, der kan hjælpe mig videre. :-)

Rådgiver hos Billy's Billing.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)