Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jesper Buch med i Hungry.dk?

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er jeg godt klar over, at det er ulovligt, og at det sker at man får sådan en konkurrenceklausul

... he he Wink

Fra Haderslev
Tilmeldt 3. Jun 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha godt det tænkte jeg da også - ville blot sikre der ikke var nogle misforståelser :-)

Find spændende varepartier hos Norcap Wholesale ApS!

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kristoffer Broholm:
Synes det er et underligt projekt at starte op, har svært ved at sætte fingeren på hvordan et helt nyt firma kan tage kunder fra Just-eat, der i min optik gør et godt stykke arbejde.

Mon ikke disse drenge om nogen kender svaghederne i Just-Eat, og ved hvor de skal adskille sig for at være attraktive?

Jeg har da talt med en del fastfood steder der ikke er specielt glade for Just-Eat, men simpelthen er nødt til at være der. De fleste udtrykker et håb om et seriøst alternativ, og det ser ud til at det er et ønske de snart kan få opfyldt.

Det er jo et stærkt team der kender markedet, der er på vej. Og jeg er sikker på at de nok skal få succes. De har i hvert fald alle forudsætningerne for at få det.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Det bliver spændende at se, om det bliver en succes ...og hvis det gør, om det så bliver Just-Eat, der ender med at købe Hungry eller måske omvendt? Skype-Wink

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 06:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg kan godt se fornuften i at angribe et marked, man kender så indgående, og har så lidt konkurrence, men kan ikke lade være med at tænke at det er lidt dårlig stil, at opbygge et koncept, sælge det, for derefter at lave en konkurrent.

gad vide hvad fremtidige opkøbere vil tænke omkring andre startups de laver

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 06:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan da godt være at de kan gøre nogle ting bedre (qua deres store insigt i branchen) men den store hurdle jeg tænker, er at du skal ud og overbevise pizzariaerne om at de skal prøve endnu en ny ting.  Ikke at det nødvendigvis er skidt, men jeg kan bare ikke se hvilke argumenter der skal få pizzariaerne væk fra den største portal til en mindre, plus besværet naturligvis...

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 06:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Michael Thorborg:

jeg kan godt se fornuften i at angribe et marked, man kender så indgående, og har så lidt konkurrence, men kan ikke lade være med at tænke at det er lidt dårlig stil, at opbygge et koncept, sælge det, for derefter at lave en konkurrent.


gad vide hvad fremtidige opkøbere vil tænke omkring andre startups de laver



Jeg har lige læst Jesper Buchs bog, og med forbehold for at det kun er hans version af forløbet, var det ikke helt sådan det foregik. Ifølge ham selv, blev han næsten tvunget ud af Just-Eat.

Men timingen med bogen og dette startup er påfaldende heldig. Jeg gætter på at Jesper Buch er mere indvolveret, end diverse klausuler tillader ham at offentliggøre.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 06:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Kristoffer Broholm:

Det kan da godt være at de kan gøre nogle ting bedre (qua deres store insigt i branchen) men den store hurdle jeg tænker, er at du skal ud og overbevise pizzariaerne om at de skal prøve endnu en ny ting.  Ikke at det nødvendigvis er skidt, men jeg kan bare ikke se hvilke argumenter der skal få pizzariaerne væk fra den største portal til en mindre, plus besværet naturligvis...



Hvis de skal betale en mindre bid til en anden spiller (Just-Eat tager godt for sig), og samtidig kan overbevises om at de får mindst det samme antal bestillinger, så er det noget de fleste godt kan se fornuften i.

Jeg vil tro at det vil være deres salgsargument.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 07:03
Hvor mange stjerner giver du? :

igang:
Kristoffer Broholm:

Det kan da godt være at de kan gøre nogle ting bedre (qua deres store insigt i branchen) men den store hurdle jeg tænker, er at du skal ud og overbevise pizzariaerne om at de skal prøve endnu en ny ting.  Ikke at det nødvendigvis er skidt, men jeg kan bare ikke se hvilke argumenter der skal få pizzariaerne væk fra den største portal til en mindre, plus besværet naturligvis...



Hvis de skal betale en mindre bid til en anden spiller (Just-Eat tager godt for sig), og samtidig kan overbevises om at de får mindst det samme antal bestillinger, så er det noget de fleste godt kan se fornuften i.

Jeg vil tro at det vil være deres salgsargument.

Så du tror de ville starte en ny takeawayportal op for kun at konkurrere på pris? Hvad stopper just-eat fra at sænke deres priser til Hungry.dk's niveau og så stadig bibeholde deres kæmpe netværk af restauranter og kunder?

Det må have et unikt spin på madbestilling eller et eller andet ekstra...nægter at tro på det bare er pris.

Fra Krarup
Tilmeldt 29. Nov 12
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

YourBanker - Sammenlign lån og få gratis tips og tricks

Side 2 ud af 4 (31 indlæg)