Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kinesisk import af forskellige iPhone og iPad udstyr

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Som skrevet I overskriften skal jeg have noget kinesisk import, af iPhone og iPad udstyr.

Desværre ved jeg ikke hvem jeg kan stole på, og hvem der snyder. Hvis nogle af jer kender en forholdsvis billig, og god importør ville det være rigtig fedt.

Håber en af jer ved noget.

Hilsen Ditte

Fra København
Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 91
Fra  iclick.dk Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en hård branche, men prøv www.alibaba.com der er masser der sælger de ovenstående ting

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

AliExpress.com er også rigtig god.

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 06
Indlæg ialt: 90
Fra  --- Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der er en del leverandører på ebay.co.uk som arbejder indenfor dette felt. Jeg har fx lige bestile 3 forskellige covers til min iphone 5, hvoraf det ene er i børstet anodiseret aluminium. skal af med under 100 kr inkl fragt for de tre covers inkl medfølgende 3 stylus og 3 screen protectors.

måske det var værd at undersøge om ikke du kan lave en leverandøraftale med pågældende webshop ejere, og så bare lade dem bekymre sig om told mm. (køb indenfor EU er jo toldfri)

bare en tanke

Tilmeldt 12. Jan 13
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle svar.

Til Henrik Poulsen, det kunne godt være en ide at undersøge. Tak for input.

Høre gerne fra flere, hvis man eventuelt har erfaringer med en specifik da jeg har hørt, mange af dem er snydere.

Tilmeldt 11. Feb 12
Indlæg ialt: 153
Fra  www.KK-WebDesign.dk Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Husk at du som sælger er ansvarlig for betaling af afgifter som måtte være på produkter som du er ansvarlig for import af.....

Hvis dropshipping er dit mål så kig evt på www.ebay.co.uk og så søg udelukkende efter produkter som bliver sendt direkte fra England da dette jo er et EU land (endnu Wink )

Pizzaria, grillbar eller lign søges til gratis WordPress hjemmeside - Hosting/domænenavn kan købes for 249 kroner.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Agora_Live:

Husk at du som sælger er ansvarlig for betaling af afgifter som måtte være på produkter som du er ansvarlig for import af.....

Hvis dropshipping er dit mål så kig evt på www.ebay.co.uk og så søg udelukkende efter produkter som bliver sendt direkte fra England da dette jo er et EU land (endnu Wink )



Sikke noget sludder.. 


@Trådstarter
Hvor lukrativt er det marked, som du vil søge ind på? Er prisen presset godt ned i forvejen? Hvor konkurrencedygtig er dropshipping på prisen? 

Tilmeldt 11. Feb 12
Indlæg ialt: 153
Fra  www.KK-WebDesign.dk Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det er kommentaren omkring importør krav du kalder sludder så tror jeg at sælgeren af dropshipping (altså den reelle importør) står for regningen da en køber jo er beskyttet af købsloven i Danmark som kræver at køber får faktisk pris på det produkt som vedkomne køber. Dette vil ikke kunne lade sig gøre hvis man skal spekulere i om varen bliver plukket til fortoldning eller ej.

Eftersom det er transportøren som skal beregne og opkræve told, moms og afgifter (http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1615423) så vil den endelige slutbruger blive krævet betaling og dermed er købsloven ikke blevet overholdt.

Men igen kan det også være der er en vej udenom her, hvis der er vil jeg gerne høre hvilken Smile for det kunne da være rart at kende den....

Pizzaria, grillbar eller lign søges til gratis WordPress hjemmeside - Hosting/domænenavn kan købes for 249 kroner.

Tilmeldt 11. Feb 12
Indlæg ialt: 153
Fra  www.KK-WebDesign.dk Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Pizzaria, grillbar eller lign søges til gratis WordPress hjemmeside - Hosting/domænenavn kan købes for 249 kroner.

Fra Hansen
Tilmeldt 14. Dec 09
Indlæg ialt: 174
Fra  bevisible media GmbH Skrevet kl. 01:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en samarbejdspartner, som importerer iPad- og iPhone tilbeør (samt tilbehør til andre mobiltelefoner) i stor stil fra Kina og derfor opnår ret så lukrative priser.

Han er tysker og opererer kun på det tyske marked - så hvis det drejer sig om større mængder er jeg sikker på at du kan lave en ligeså god pris ved ham... Og så skal varen også kun sendes fra Tyskland - dvs. du slipper for en stor del af besværet med import- og toldregler..

Bare send en privat besked hvis det har interesse..

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)