Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fashionable workout clothes - Hvad synes i kvinder?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg har netop skrevet et indlæg på min blog omkring træningstøj til kvinder. Det vil være en stor hjælp, hvis nogle af alle jer piger/kvinder her på Amino,har lyst til at dele nogle tanker og give lidt feedback på mine spørgsmål! Hvad er jeres mening omkring træningstøj til kvinder, hvad køber du? Hvad prioriterer du højest? Osv. 

Glæder mig til at høre jeres tanker omkring emnet;)

CaMilla

Læs indlæg her: http://camillakrogsgaard.com/2013/01/16/fashionable-workout-clothes/

Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla

Jeg har på det seneste tænkt samme tanke omkring træningstøj. Jeg ser ikke andet end kvinder i butterfly-serien fra Kari Traa i mit træningscenter. Det kunne tyde på et marked for netop fedt, farverigt og anderledes træningstøj til kvinden, der går op i træning og stadig gerne vil skille sig lidt ud på den moderigtige måde. Jeg savner personligt flere farverige/mønstrede tights som man kan hoppe i til en simpel top.  

Hvad er vigtigst af følgende 3 ting: Pris, Pasform, Design? 

Design og pris er afgørende for mig. Jeg er først begyndt at træne intensivt det sidste års tid, så pasform/åndbarhed osv. er endnu ikke blevet et vigtigt parameter ift køb af træningstøj. Kan ske det kommer?

Hvilket mærke/brand køber du? SCO, Nike, Newline, H&M Sport

Hvilke farver bruger du mest? Sort, Koral og lilla

Hvad kan du bedst lide? Stramt eller løst træningstøj? Stramme bukser og løs top u/ærmer

Håber det kunne bruges. 

/Sasisa

 

Fra København
Tilmeldt 8. Jan 13
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Camilla, 

Det vigtigste for mig, er at tøjet er praktisk.
Jeg løfter tungt og træner til Fitness konkurrencer - Så jeg skal kunne ånde i tøjet (for jeg sveder som en brunstig gris når jeg træner..he he) og så skal der være lommer... Tøjet skal kunne tåle at blive vasket igen og igen.. Og så skal man bare føle sig bevægelig og tilpas.  

Pris er ikke afgørende, hvis design/pasform er god!!
Mærkerne er ofte Nike, Adidas, SOC..

Jeg bruger sort, neon farver for fuld skrue, lilla, grøn, blå og pink!  

Stramme bukser med en lomme, gerne lange buksenben, en sports top der sidder godt til uden at stramme eller kradse og en løs top er det bedste for mig :)

- They say life is a Battlefield? I say; Bring it on! 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sasisa,

Tusind tak for dit svar. Det er virkelig fedt at høre, hvordan andre kvinder/piger har det med træningstøj, da tanken bag det netop er hvorvidt der kunne være et marked for det. Fitness er en del af folk livsstil vi vil kun se mere af det de kommende år og jeg synes der er nogle spændende muligheder i den branche. Som personlig træner, hold træner, blogger mv. ser jeg dagligt kvinders krop og ligger mærke til hvad de bærer, hvilke farver, design, mærker, snit, men vigtigst hvilke dele af deres krop de forsøger at "skjule"og fremhæve med tøjet. 

Fedt at høre dine svar til mine spørgsmål;) Tak, tak;)

Håber at se dig på bloggen igen, Camilla

Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Som du selv skriver er det netop blevet en livsstil for mange, og jeg er sikker på det vil fortsætte. Men det ved du sikkert meget mere om. 

Med mit marketingblik for øje ser jeg i hvert fald et stort potentiale i at producere andet end blot sort træningstøj. Print er altid godt. Bare se på de mange leggings med print nu om dage. Det samme kunne være gældende for tights til træning? 

Ha' en fin dag. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Nønne:

Hey Camilla, 

Det vigtigste for mig, er at tøjet er praktisk.
Jeg løfter tungt og træner til Fitness konkurrencer - Så jeg skal kunne ånde i tøjet (for jeg sveder som en brunstig gris når jeg træner..he he) og så skal der være lommer... Tøjet skal kunne tåle at blive vasket igen og igen.. Og så skal man bare føle sig bevægelig og tilpas.  

Pris er ikke afgørende, hvis design/pasform er god!!
Mærkerne er ofte Nike, Adidas, SOC..

Jeg bruger sort, neon farver for fuld skrue, lilla, grøn, blå og pink!  

Stramme bukser med en lomme, gerne lange buksenben, en sports top der sidder godt til uden at stramme eller kradse og en løs top er det bedste for mig :)

Hej Nønne,

Tak for dit svar. Giver god mening det du skriver og er bestemt afgørende for fitness tøj.. Vi har forskellig stil, størrelse og dertil hvordan vi træner, så selvfølgelig er det forskelligt hvad vi ønsker med fitness tøj. Holdbarhed mht. mange vask er vigtigt og der er såvel Nike og Adidas gode til at bruge materialer, som holder i længere tid. 

God dag, Camilla

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)