Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Scanne rabatkoder med mobil - hjælp mig med at omgå reglerne :-)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Jeg skal til et stort Pet Show i Februar - Vi må ikke medbringe egne foder eller godbidder - da hoved sponsoren er Pedigree og således er der kun deres produkter vi må sælge, og det nægter jeg af flere grunde Smile

Da vi jo har alle vores produkter på vores hjemmeside og folk er gode til at handle via mobilen - er der så ikke en mulighed for at jeg kan lave en stregkode som de kan scanne på stedet og så tilbyde dem en god rabat hvis de bruger den online.

Scanningen skal være en gimmick "on location" - fordi det er naturligvis muligt at lave en kode som kunderne kan taste ind, men det må være nødløsningen.

Jeg har læst lidt om QR koder - men kan ikke finde ud af om man kan sætte en (streg)kode op hvor der gives en generel rabat på alle varerne i shoppen? Jeg har en Dandomain-shop!

Håber der er nogen der har lidt viden om dette og kan afklare om man kan udføre denne idé i praksis.

Mvh

Anders

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Og Pedigree har ikke betalt dyre penge for at være sponsor til arrangementet, således det er i orden at de er de eneste??

Nuvel - der er flere forskellige muligheder i det du nævner.

Vi kunne sikkert godt opsætte en stegkode de kunne scanne - men kan du ikke holde det mere simpelt.
Evt. en Ipad hvor de kan indtaste deres mail adresse og tilmelde sig et godt tilbud?
Sæt et skilt de blot kan tage et billede af, således de kan huske det når de kommer hjem. Ved ikke hvor mange der har QR scanner på sin telefon? 
Alternativt kunne vi opsætte, således de blot sender en sms til et bestemt nummer og herefter modtager en mail med tilbud.

/Flemming 

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ikke bare give dem en ganske almindelig rabatkode? At scanne alt muligt lyder omstændigt når en rabatkode kan gøre præcis det samme.

Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ikke bare give dem mulighed for at tilmelde sig pr. Sms hvorefter de modtager en rabatkode?

Mvh.

Jesper

Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Pedigree opkræver så meget af deltagerne at de ikke taber penge på dette - så meget er sikkert.

Jeg kan godt følge Jer begge Mht at gøre det simpelt - havde tænkt at det måske kunne tiltale mobilsurferne med lidt teknisk lir, men hvis det ikke er meget nemt - Så tror jeg at skræmmer flere væk end nødvendigt.

En god gammeldags kode er nok vejen frem!

Tak for Jeres input!

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Jørgensen:
Pedigree opkræver så meget af deltagerne at de ikke taber penge på dette - så meget er sikkert

En lidt underlig holdning, syntes jeg! Man kan da ikke lave sine egne regler udfra egen mening om at andre "tjener" nok??

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Jørgensen:
Jeg skal til et stort Pet Show i Februar - Vi må ikke medbringe egne foder eller godbidder - da hoved sponsoren er Pedigree og således er der kun deres produkter vi må sælge, og det nægter jeg af flere grunde Smile

Hvis du nægter at følge deres regler, må du jo bare lade være med at tage med. Længere er den ikke.

Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Agent:
En lidt underlig holdning, syntes jeg! Man kan da ikke lave sine egne regler udfra egen mening om at andre "tjener" nok??

Og det gør jeg så heller ikke, det er vist dig der fortolker ganske frit........Mht om andre tjener nok så har jeg ikke noget imod at de tjener kassen på showet - det var dig der bragte spørgsmålet om penge op, og det er slet ikke spørgsmålet om penge som optager mig. jeg svarede bare på din kommentar.

Jeg vil gerne gøre potentielle kunder opmærksom på at jeg har andre produkter end dem jeg lovligt må vise til shovet - derfor prøver jeg at være kreativ så jeg kan få folk ind på webshoppen.

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil sådan set heller ikke mene at du gør, hvis du ikke har produkter med på messen, men blot henviser til din shop m.m.
Jeg fortolker sådan set bare på din egen overskrift og det du har skrevet. Du kunne jo have fået input til ideer, uden selv at nævne noget med at omgå regler og at de ikke taber penge. Men nok om det - håber dine rabatkoder, eller hvad du nu vælger, virker efter hensigten. 

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak - overskriften er nok for dramatisk, Jeg blev revet lidt med i min ivrighed for at få nogle hurtige svar.

Vi tager ingen foderprodukter med for det må vi ikke..............

Så lad os holde hos til ideér og input Big Smile

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)