Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Evaluering af www.kinedic.dk

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Sønderjylland
Tilmeldt 27. Jul 07
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :
 
Hej Amino''er

 

Så melder jeg mig i rækken af håbefulde nystartede der gerne vil have min side evalueret.

 

Som en lille forhistorie kan jeg fortælle at jeg er nystartet som selvstændig, men har været i EDI (Electronic Data Interchange) i flere år. Senest for en af Danmarks største grossister med afdelinger i det meste af Europa.

 

Grundlaget for at starte selvstændig, var at jeg har arbejdet sammen med mange af de store konsulent huse, og har meget ofte tænkt at det de kunne præstere, kunne jeg gøre bedre og billigere, og dermed var Kinedic dannet.

 

Det går dog lidt trægt med at få kunder på systemet, men jeg er fortrøstningsfuld.

 

Jeg har læst noget af det kritik som I har givet til nogle af de andre sider, og håber at I vil gå ligeså entusiastisk til værks på min side. Alt kritik vil blive glædeligt modtaget.

 

Med venlig hilsen

Hans Poulsen



 

 

MVH Hans Poulsen hans@kinedic.dk www.kinedic.dk
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Hans

Jeg tager lige den del af de gode råd, som falder først i øjnene på mig: Du skal have lavet søgemaskineoptimering (lettere at lave end at skrive!) så dine potentielle kunder kan finde dig i Google.

Prøv at starte hér : Martins lille guide til søgemaskineoptimering

Det kan i den grad betale sig at sætte sig lidt ind i den slags ting!

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 8. Jun 05
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Når jeg lige kommer ind på siden, så virker den mørke del af topbilledet helt demotiverende på mig, og jeg gider næsten ikke at gå videre. Jeg tror, at du skal finde et andet billede eller alternativt få lavet en illustration, som viser, hvilke behov dit firma dækker.

 

Under menupunktet "Virksomheden" bør du straks skrive om din virksomhed, og derefter om baggrunden. Så byt om på de 2 afsnit og del samtidig teksten op i flere afsnit, da det øger læsevenligheden.

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Et smallere topbillede vil være at foretrække - teksten forsvinder næsten ned i bunden, det er synd.

Og så skal du lave mere luft i dine tekstblokke, de er alt for kompakte!

 

=) Held og lykke med projektet!

 

Mvh

Mette

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 15:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Hans,

 

Det ser jo spændende ud.

 

Jeg slutter mig dig til koret, og hvis jeg var dig ville jeg foretække et andet topbanner.

 

Din forside er dog meget kedelig. Jeg savner noget information, og nogle spændende billeder. Derudover synes jeg også du bør lave hjemmeside designet "længere" Teksten bliver simpelthen for sammenpresset.

 

Ellers ser det meget spændende ud.

 

Jeg vender tilbage, hvis jeg lige falder over noget mere.

 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Sad og kiggede nogle indlæg på amino igennem da jeg fandt skandic-distribution.com

 

Den ligner til forveksling meget din hjemmeside. Hvad kan det skyldes ?

Tilmeldt 8. Jun 05
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad gør jeg forkert her i debatten?

Jeg har skrevet et svar/indlæg til Hans og dennes forespørgsel på input til hjemmesiden kinedic.dk.

 

Derefter har jeg fået svar fra to forskellige debattører (Mette Skagen og Trendlovers) direkte i min mailbox og stilet til Hans. Er det mig, der kokser, eller hva'' (-; 

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Puha ingen anelse, men mener da ikke jeg har gjort noget forkert. Jeg får ikke noget i min indbakke, så mon ikke der er tale om en fejl ?
Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, Hans!



 



Din hjemmeside ser bestemt ikke dårlig ud, dog ville jeg foretrække et anderledes, mere indbydende topbanner, da det nuværende ser meget mørkt og dystert ud.



En smule mere tekst på forsiden (evt. under "Velkommen til Kinedic") ville også være at fortrække, da jeg stadig er en smule i tvivl om, hvad det egentlig er du er i stand til at levere.



Endeligt opdagede jeg noget, jeg tror er en fejl; i toppen af siden står der Privacy poilicy og Terms of use. Disse to sætninger er jeg ret sikker på skulle have været links, men sagen er den, at de ikke er links.



 



Håber du kan bruge det til noget!



Tilmeldt 8. Jun 05
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette er lige en test. Skal se om, jeg også får dette indlæg på mail, da det undrer mig, at jeg bliver ved at få e-mails stilet til Hans, www.kinetic.dk 

Og igen igen - det er altså ikke mig, som vil have kinetic.dk testet. Jeg har bare som andre deltaget med mit input, og nu vælter det ind med mails med gode råd til evaluering af www.kinetic.dk

 

Håber at det vil gå på samme måde, når pengene begynder at strømme ind til Hans Poulsen ((-; 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)