Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der kan svare på dette DOWNTIME på webside 404 fejl

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været s.... uheldig. Jeg har pingdom til at overvåge min webside og har 4 gange i løbet af kort tid fået en melding om downtime på min webside, og til min store forskrækkelse kigger jeg Google webmaster tools igennem og her står alle mine sider returnerede 404 fejl i går hvor der sjovt nok også var en downtime periode, så jeg brokker mig stort til mit webhotel fordi mine side er røget ud i tågerne, men her svarer man bare at den webserver har kørt stabilt i et langt stykke tid, det kan vel også være deres dns der stinker eller er jeg gal på den.

Hvad gør en klog, for jeg er sq træt og har ikke tid til at rode med min side lige nu fordi mine kunder kommer i første række

Hvad ville du gøre ??????

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tilladt mig at tilføje lidt til din overskrift. Der er mange herinde med overskrifter der kun er NOGEN DER KAN SVARE PÅ DETTE  - eller HJÆLP og det tager tid fra folk der måske slet ikke er inde i det område det drejer sig om. Nå - bortset fra det, så virker det jo som om din side enten er angrebet eller der er noget galt direkte på din side, for alle dine lange tekster er jo erstattet af de sædvanlige - latinske type:

 Nulla malesuada turpis nec velit. Donec vitae sem a metus dictum cras molestie porttitor convallis. Ut dignissim, odio non porttitor convallis, sapien leo viverra lorem, a consequat mauris erat sit amet dui. Nullam rutrum feugiat massa. Nullam lacinia purus vitae massa. Pellentesque vel tortor eget nulla ullamcorper vehicula. Cras egestas euismod magna. Praesent laoreet aliquet nulla. Aliquam arcu. Proin vel neque non ligula sodales sagittis. Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Sed m

Så du må ind og se, hvor for - alt andet end dine overskrifter og punktformer er standard ulæseligt latin

Serveren svarer her og nu omg for mig

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

hvilken browser bruger du

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :

samme resultat - hurtig load - men den der standard latinske fylder det meste - i Iexplorer, google chrome, safari og i firefox - lige testet alle fire browsere (windows)

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 00:54
Hvor mange stjerner giver du? :

det er sq da vildt det gør den ikke her hos mig

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

ja underligt - det er ikke fordi du ser en cashed version - har du slettet cash og startet forfra?

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:11
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det har jeg gjort så jeg fatter ingen ting men tak for du siger det

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

helt det samme i alle 4 browsere og jeg er jo ikke cashed men første gangs gæst - ex under din text - her i copy paste - og samme i alle sider - (men forskellige latin standard text)

Hvorfor så billigt?

Suspendisse accumsan semper aliquam. Praesent sed consequat nibh. Suspendisse vel velit in dolor convallis tincidunt. Fusce ultrices imperdiet nunc in elementum. Maecenas ac convallis lorem. Quisque sagittis nisi id nisi dignissim et pellentesque tortor condimentum. Quisque lobortis eros a quam laoreet ultrices eu ac erat.

Vestibulum convallis porttitor odio sit amet accumsan. Morbi tempor dapibus lorem, et sagittis mi vulputate non.

Proin id metus quis sem tempor aliquet. Sed sed nisl non metus molestie suscipit. Etiam laoreet interdum facilisis. Sed posuere quam ac ipsum dignissim vulputate.

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Cookie

det er ikke min side du er inde på men en der prøver og stjæle mit navn min side hedder opti-web.dk og ikke optiweb.dk men tak aligevel

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46449
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ah - sikke en snyder - jamen din side kører her idag helt normalt i alle 4 browsere hastighedsmæssigt i alle fald hvis det hjælper

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)