Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvorfor bliver mine artikler ikke indekseret

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Ringe
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 15:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gennem længere tid observeret at det tager længere og længere tid for mine artikler at blive indekseret på Google.

Artiklen http://rundtomringe.lokalportalen.dk/Nyheder/1628/borgermoede-om-espe-hallen er skrevet d. 15-01 og burde alt andet lige være søgbar direkte på titel "Borgermøde om Espe Hallen" men det sker intet.

Det skal siges at min side er under opbygning og meget lokal så der er ikke den store trafik endnu. Derudover er jeg ikke søgeekspert så det kan være siden er totalt forkert opbygget.

Så råd modtages med kyshånd

Keld Jakobsen Comito.dk Fra Kompleks Ide Til Intelligent Løsning

Fra København
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Comito.

Det er meget normalt der går en uges tid eller mere før din side bliver indekseret. Når du får mere traffik, så vil hastigheden af din indeksering blive mere mærkbar.

Mit bedste råd er at væbne dig med tålmodighed.

Mvh. B

Konsulent  - Arbejder frivilligt med at sælge brugte cykler i københavn

Fra Ringe
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger kun og:description i metatag, skal man evt. også bruge description alene ?

Keld Jakobsen Comito.dk Fra Kompleks Ide Til Intelligent Løsning

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

En væsenlig årsag kan være dit sitemap trænger til en opdatering.

Indgående links, samt dagligt opdateret sitemap sendt til google vil fremme indekseringen, men der kan stadig godt gå et par dage.

Hvis du har flyttet til nyt domænenavn, er det vigtigt at lave 301 redirects og melde flytning til google.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

B:
Når du får mere traffik, så vil hastigheden af din indeksering blive mere mærkbar.

Man kan ikke sætte lighedstegn mellem øget trafik og hurtig indekseringshastighed. Google kan ikke nødvendigvis se man har meget trafik, og selvom de kan via anlytics, så bruges analytics data ikke til rankingformål.

Derimod kan gode indgående links og løbende opdateringer af indholdet gøre at artikler hurtigere bliver indekseret.

Fra København
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas.

Mit svar var meget uspecificeret. Med mere trafik, følger som regel også incoming links m.m. Du har helt ret i at man ikke kan stille lighedstegn mellem de to ting, men jeg holder nu stadig fast i udgangspunktet i min hypotese. 

Konsulent  - Arbejder frivilligt med at sælge brugte cykler i københavn

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Linker du til den artikel fra nogle prominente steder på dit site? For hvis det ikke er let for Google at finde frem til nyt indhold, bliver det vældigt meget sværere at få det indekseret.

Derudover har du den udfordring, at indholdet i artiklen tilsyneladende er en ren kopi af indhold, der i forvejen ligger andetsteds på nettet - og der taber du. Google vil helst kun vise det samme indhold en gang. Som denne søgning viser, er det pt. ikke dit website, der foretrækkes. (Måske kan linket her fra Amino ændre på det, men indtil videre klarer ke-håndbold.dk sig bedre.)

Fra Ringe
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er klar over udfordringen med dublicate content, men ideen med løsningen er at jeg modtager diverse pressemeddelser som for det meste ligger andre steder og ligger dem på uden omskrivning, så den er vel lidt svær at komme hen over.

Keld Jakobsen Comito.dk Fra Kompleks Ide Til Intelligent Løsning

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Comito.dk:

Jeg er klar over udfordringen med dublicate content, men ideen med løsningen er at jeg modtager diverse pressemeddelser som for det meste ligger andre steder og ligger dem på uden omskrivning, så den er vel lidt svær at komme hen over.

Du skal ikke regne med en masse besøgende fra Google hvis dit koncept primært bygger på et site som er fyldt med dublicate content.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)