Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test at af hjemmeside :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 01:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino''er :-),

 
Vil høre om I vil hjælpe med at teste bruger venligheden af min hjemmeside og om det fremgår tydeligt hvad produktet er og hvorledes det formidles :-)
 
siden er: www.SprutNu.dk 
 
Ser frem til en masse ris/ros!

Med venlig hilsen
 
Sebastian
Fra København Ø
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes siden er rigtig god og et spændende projekt. Så er det bare at håbe at folk tager konceptet til sig.

Ang. hjemmesiden, så synes jeg lige umiddelbart at alt virker efter hensigten. Der gives ikke mere information end højest nødvendigt, og det bør der heller ikke.
 
Det eneste der efter min mening kan sættes en finger på er overskriften/logo. Det virker en lille smule billigt og "cyberspace" agtigt, men det er måske bare mig.
 
Det var ikke så meget men håber du kan bruge det til noget.
 
Held og lykke med det!
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian..

Havde ikke så langt tid, til at tjekke din site ud, men hele dit koncept er rigtig genialt og jeg ser frem til at benytte den i fremtiden
 
Mvh Øjvind
Fra Vesterbro
Tilmeldt 11. Apr 05
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian..

Jeg har efterhånden været inde forbi din side en del gange, du har jo været på diverse forums :)

Din side lugter af amatør. Konceptet er rigtig fint og kan du få distributionen til at flyde fornuftigt kan den jo blive velbesøgt. Men som sagt, den lugter af amatør.
 
Herunder mit første indtryk:

- Grimt logo der indikerer at shop ejer er 15?
- Lille gnidret skrift
- Små gnidrede billeder
- Ingen information om eksempelvis "hvor mange breezere" jeg køber. Er det fire eller en?
- Irriterende "baggrund af sprut og diverse" forstyrrer mit læsefelt

Når du sælger sprut skal du sælge det på smagen. Folk skal have en sanseoplevelse når de besøger din side. Sanseoplevelsen får dem til at huske din side og vigtigst af alt huske din side, når der er træng til sprut.
Det er vigtigt du viser dine produkter frem på en > sjov og lækker måde <. Hvorfor ikke lave en aftale med nogle af dine flotte venninder om at de præsenterer produkterne, hent kameraet og få taget nogle super humoristiske billeder af produkterne. Og husk lige at beskrive produktet, kvantum, pris und so weiter.
Det gør slet hellere ikke noget hvis der er lidt musak. Det løfter jo bare stemningen. Endelig, hvad med lidt friske farver? :)

Et sejt eksempel der fanger mange af ovenstående ting er:

 
Her har vi en flot side, lækkert miljø, lækre piger med ét smil i øjet.

Samme diskotek gør det faktisk også udemærket med deres andet koncept:

 
:)
Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Sebastian,
Bruge du ZenCart som shopping cart? - dette kunne forklare de fastlaaste 740px width istedet for at bruge width=100% saa din site passer med kundens browser window, og dermed ogsaa give plads til et godt preview image med tilhorende info som gerne skulle faa kunderne til at klikke paa add to cart.

Der mangler prikket over iet, noget der gor, at man folger sig hjemme, at det er rart at komme paa din site og har lyst til at komme tilbage igen og igen; - den drukner lidt i maengden.
Med venlig hilsen, cada
Tilmeldt 2. Mar 06
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 07:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/31/2006 9:55:13 AM Forfatter: Michael Nilsson
Din side lugter af amatør. Konceptet er rigtig fint og kan du få distributionen til at flyde fornuftigt kan den jo blive velbesøgt. Men som sagt, den lugter af amatør.
 

Hej Sebastian
Jeg kunne ikke være mere enig med Michael. Sprogligt og grammatisk er det nok noget af det ringeste, jeg har set på nettet. Det virker som en der har hørt nogle fremmedord og forsøger at anvende dem uden at kende deres betydning og visse sekvenser tyder på afskrift fra forskellige bekendtgørelser og regler for sprogbrugen skifter fuldstændig karakter. 
 
Bare et enkelt eksempel der fik mig til at trække på smilebåndet:
Juice (og noget mere) levers køligt. Hvad?????? Er buddet afmålt og reserveret, eller er det afkølet du mener?
 
Så på med vanten, få det læst igennem og rettet - hvis du vil tages seriøst af andre end teenagere. Og som Michael nævner - det tapet med flasker osv. i læsefeltet er ret generende.
 
mvh
Helle
 
 
 
Tilmeldt 25. Mar 06
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis du virkelig vil noget med det her koncept, er der en del ting du skal ændre.

Hvordan vil du markedsføre det?

Hvad med søgemaskineoptimering?

- Alle sider har samme titel, som ikke er særlig opfindsom.
- Alle urls er ikke seo-venlige.

Hvorfor får jeg ikke et link smidt i hovedet, til en drink jeg kan lave og hvilke ingredienser der skal bruges, når jeg ser på et produkt?

Hvordan sikrer du dig, at dem der bestiller er over 16 år?
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)