Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO hvordan på billysbilling.dk

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Oct 11
Indlæg ialt: 112
Fra  Clickmate ApS Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg er selv igang med at opbygge vores website for Clickmate CRM ,siden skal laves mere brugervenlig og med optimering for SEO.

Som jeg forstår alle de råd som kommer her inde på amino, er det meget vigtigt at have meget godt og relevant indhold på hjemmesiden. Så kommer jeg forbi billysbilling.dk som er en super enkel og flot side. Jeg er sikker på at den er super optimeret til søgemaskiner, men der er jo næsten igen sider og tekst.

HVORDAN får de den side til at ranke højt i google??

Håber der nogen som har nogle ideer, for den er total fed den siden, såden en vil jeg også have.

Brugervenligt CRM system på dansk. Tjek det ud, Clickmate CRM, et online SalgsSystem

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Størstedelen af SEO handler om backlinks - dvs. der er mange relevante hjemmesider som linker til dem.

Derudover har de vel et højt antal af daglige/månedlige besøgende. Det er også noget som Google finder relevant.

EDIT: Og så har de en del tekst ifølge ovenstående :-)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Jeppe Tue Ishøy:
Størstedelen af SEO handler om backlinks

Mener du det helt alvorligt?

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Jeppe Tue Ishøy:
Størstedelen af SEO handler om backlinks

Mener du det helt alvorligt?

Nu siger han størstedelen kan det jo godt være 1/3 af SEO.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Men alt andet SEO end linkbuilding i en eller anden form vil jo så være "on-site". Og det vil udgøre 2/3. Det er da mere end 1/3? eller har den stråtækte svigtet mig i matematikken? :-)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Men alt andet SEO end linkbuilding i en eller anden form vil jo så være "on-site". Og det vil udgøre 2/3. Det er da mere end 1/3? eller har den stråtækte svigtet mig i matematikken? :-)

Så kan vi vidst også godt blive enige om at det er en forholdsvis ok del ikke? :-)

Du ved lige såvel som mig at Links er en væsentlig faktor, og sig nu ikke Nej :) 

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Jeg vil erklære mig enig med Thomas. Så vidt jeg har lært, så er 1/3 ikke "størstedelen" :)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

SFD:
Du ved lige såvel som mig at Links er en væsentlig faktor, og sig nu ikke Nej :) 

Jo da - men fx. 1/3 er jo ikke matematisk størstedelen. Links er bestemt en væsentlig faktor, men det sidste års tid er den blevet meget mindre end tidligere, og det er direkte forrykt at lægge al eller størstedelen af sin SEO indsats i linkbuilding.

Men pyt - vi debatterer brøker i en tråd, vi har snuppet. Undskyld for det.

Fra Århus C
Tilmeldt 26. Aug 08
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jakob

En af de væsentligste faktorer til at de ligger så godt placeret, skyldes at de løbende laver nyt og ikke mindst godt indhold. Det er noget Google ser rigtig positivt på da det viser at siden er "aktiv".

Så noget af det bedste man kan gøre on-site for at optimere sin side er at oprette en blog, lave et nyhedsarkiv eller skrive whitepapers. Og alt sammen naturligvis med godt og relevant indhold. Det vil helt sikkert sætte skub i effekten af din SEO.

Derudover skader en god linkprofil heller ikke, og kaster man et hurtigt blik på deres linkprofil kan man se at de har en masse gode og pålidelige links fra bla. Børsen.

Mvh.

Mikkel Johansen

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)