Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

adwords - HVEM ER DEN RIGTIGE TIL DEN RIGTIGE PRIS ??

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Feb 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Udgangspunktet = 0

branchen = boligindretning

forretningen = webshop

ejers forstand på adwords = minimal

forventning = hjælp til opstart og vedligehold med (måske naivt) håb om at ejer selv kan styre det senere i forløbet

forvirring = bliver dagligt ringet op af firmaer, der gerne vil lave det for mig, men HVEM ER DEN RIGTIGE TIL DEN RIGTIGE PRIS ??

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Den rigtige til den rigtige pris er svært at svare påSmile.

Hvis vi først kigger på prisen, så benytter vi en fast timepris som vores afregningsmodel, da vi synes at det er den bedste metode. Kunderne bliver kun faktureret når noget er lavet og ikke løbende abonnement hver måned. Dette synes vi er den bedste og mest transparente løsning.

Generel transparens er også den centrale ting du skal have in mente når du skal vurdere tilbud fra firmaer der arbejder med Adwords - hvertfald min mening. Bureauer der ikke giver kunden adgang til deres egne Adwords og Analytics konti er ikke værd at samle på. Når en kunde ikke selv har adgang til dette, er det svært at vurdere om et faktureret arbejde virkelig er udført.

Mit råd til dig er at søge lidt rundt på nettet efter virksomheder og vurder det ud fra kundeudtalelser, +1 af deres side og evt. deres afregningsmodeller.

Hvis du har lyst, tilbyder min virksomhed lige nu 15 min gratis Adwords rådgivning per telefon, hvor vi kigger på din konto og du får et par gode grundlæggende råd med på vejen. Dette gør vi ved at vi sender en anmodning til din Adwords konto om deling og efter samtalen, kan du altid annullere denne adgang.

Hvis du interesseret i ovenstående tilbud, så skriv en privat besked til mig og så kan vi aftale nærmere.

Ellers vil jeg bare ønske dig held og lykke med din opstart.

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 11. Jul 07
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kontakt Johannes fra ja til ROI

Han er knivskarp på webshops og ikke mindst billig.

Bruger ham på begge mine shops, og han har sparet mig penge samtidig med at jeg har fået langt flere kunder.


Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for referencen😃

Jønsson, du skal være velkommen til at give mig et kald. Kan lave en gratis kort analyse af din shop, analytics og adwords. Kan give dig en idé omkring budget, performances og potentialet i din shop og adwords.

Mvh Johannes

Tilmeldt 3. Feb 11
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Johannes

Jeg vil meget gerne høre fra dig. Siden hedder stilistuen.dk og jeg vil gerne høre din mening :)

Der er ingen adwords på pt

/Helle

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)