Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det en fup hjemmeside?

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Albertslund
Tilmeldt 16. Feb 10
Indlæg ialt: 172
Fra  Partner Call Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne ikke finde det rigtige forum at poste det i, men jeg håber at det er fint her.

Er der nogle der kan svare på, om man kan stole på denne hjemmeside? Jeg synes de har nogle ret fordelagtige priser.

http://www.nike-free-dk.net

Fra Amager
Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannick.  

Tvivler stærkt på man kan stole på den. 

Jeg har det generelt med at sætte min tvivl når der ikke kan staves til rimelig elementære ord, som har en vigtig placering på hjemmesiden. 

Tjek f.eks. i toppen: "Den beste profesjonelle Online store". 

/Jakob Hanssen

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Domænet er registreret i England.

Den her tekst siger nok alt:

Shipping: Internationale ordrer, vi bruger Express Mail International Service for alle internationale deliveries. We er ansvarlig for forsendelsesomkostninger. Almindeligvis vil produkterne sendes 2-3 dage efter modtagelse af ordren. Vent venligst om 5-7 dage fra afsendelse.

Aflysninger: Hvis du vil annullere din ordre, så send en mail med det samme. De fleste ordrer afsendes indenfor 1-2 dage fra ordredato. Sendt Ordrer kan ikke annulleres. Afkast i det usandsynlige tilfælde af fabrikationsfejl, ville vi ombytte / reparere de produkter, uden omkostninger for kunden. For at returnere en vare, bedes du sende en e-mail og lad os det vide grunden. Så giv ham instruktioner. Varerne skal returneres indenfor 7 dage efter modtagelsen - ubrugte og indeholder alle originale emballage og etiketter. Vi vil kreditere din oprindelige form for betaling, bortset fra re-stocking/processing 20% sats. Alle forsendelsesomkostninger i forbindelse med tilbagelevering af ejendom er ansvarlig for forbrugeren.

Fra Vojens
Tilmeldt 13. May 11
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

tre hurtige grunde til ikke at handle der: (Ikke sorteret efter vigtighed)

Ingen dankort.

Ingen virksomhedsinformation. - Altså hvem du i virkeligheden handler med.

Stavefejl i massevis.

Jeg ville ikke handle der, uanset priser.

Go dag. :-)

Indehaver http://CodeByProxy.com

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Man skal som hovedregel aldrig købe nike sko fra sider som har alle eksisterende mærker i en overflod.

Ebay kan jeg anbefale dig, der har jeg købt fra USA.

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 13
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Jeg vil umiddelbart sige at den ser utrolig utroværdig ud, og jeg kunne aldrig finde på at købe noget derfra. Der er mange af disse nike free hjemmesider, hvis du laver en hurtig google søgning. Det de har til fælles er alt for gode priser, og et utrolig dårligt sprog!

Vh Mathias B

 

Tilmeldt 29. Jan 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjek Trustpilot.dk, der kan du finde anmeldelser af de fleste webshops. Klik her for at se anmeldelsen af den side du snakker om. Jeg vil råde dig til ikke at købe noget derinde, men ellers brug din logiske sans, så vil du også nå frem til den konklusion at der er noget galt med den side. Både domænet og selve sproget er uprofessionelt. :-)

Proteinpulver-test.dk - Proteinpulver test 2013

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Teksten på deres side for forsendelse og returnering siger vel sig selv:

Forsendelse & Retur

Shipping: Internationale ordrer, vi bruger Express Mail International Service for alle internationale deliveries. We er ansvarlig for forsendelsesomkostninger. Almindeligvis vil produkterne sendes 2-3 dage efter modtagelse af ordren. Vent venligst om 5-7 dage fra afsendelse.

Aflysninger: Hvis du vil annullere din ordre, så send en mail med det samme. De fleste ordrer afsendes indenfor 1-2 dage fra ordredato. Sendt Ordrer kan ikke annulleres. Afkast i det usandsynlige tilfælde af fabrikationsfejl, ville vi ombytte / reparere de produkter, uden omkostninger for kunden. For at returnere en vare, bedes du sende en e-mail og lad os det vide grunden. Så giv ham instruktioner. Varerne skal returneres indenfor 7 dage efter modtagelsen - ubrugte og indeholder alle originale emballage og etiketter. Vi vil kreditere din oprindelige form for betaling, bortset fra re-stocking/processing 20% sats. Alle forsendelsesomkostninger i forbindelse med tilbagelevering af ejendom er ansvarlig for forbrugeren.
Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jannick Joel:

Jeg kunne ikke finde det rigtige forum at poste det i, men jeg håber at det er fint her.

Er der nogle der kan svare på, om man kan stole på denne hjemmeside? Jeg synes de har nogle ret fordelagtige priser.

http://www.nike-free-dk.net

Et generelt råd er at gå uden om ethvert firma der ikke skriver kontaktoplysninger på deres hjemmeside. Glem du bare den side ;)

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

De må garanteret ikke bruge navnet Nike, og det ser akkurat lige så troværdigt ud som en mail jeg fik i dag fra Danske Bank om at de vil forære mig 200,-

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)