Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Slogan til mit havefirma

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Hørve
Tilmeldt 25. Oct 12
Indlæg ialt: 21
Fra  Skovlykkes træ, hus & have Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej med jer. Jeg har i længere tid gået og leget med tanken om at få et slogan til mit havefirma.

Firmaet hedder Skovlykkes træ, hus & have.

Tænker at mit slogan kunne være noget i stil med: For meget at lave - ring og gør mig til din slave / her har du en billig slave.

Tænker også bare på om ordet " slave " kan støde nogen mennesker. Nogen af mine kunder er ældre mennesker. Er bare i tvivl om ordet "slave" skal indgå, eller om jeg skal finde på noget andet.

Hvad siger i herinde?
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det her er et godt eksempel på et dårligt slogan, og hvorfor du skal sparre med en professionel. Glemt alt om platte rim. Det virker muligvis på bonderøve, men for alle andre klinger det hult. Fortæl, hvad du rent faktisk TILBYDER. Er der noget specifikt, der får dig til at træde ud i forhold til dine konkurrenter? Hvad vil du gerne sige om din virksomhed?

Det behøver ikke at være så kompliceret. Vær ærlig og skær ind til benet (og glem for Guds skyld alt om at være "Pop-smart"!).

Hilsen

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Hørve
Tilmeldt 25. Oct 12
Indlæg ialt: 21
Fra  Skovlykkes træ, hus & have Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Det jeg tilbyder står i firmanavnet, det er derfor jeg tænkte på denne slags slogan.

Har selv en del af mig der netop også synes at det er et plat slogan.

Har intet besluttet endnu. Er kun interesseret i gode råd i første omgang.
Fra Ringsted
Tilmeldt 1. Oct 12
Indlæg ialt: 109
Fra  HoneyWeb Skrevet kl. 19:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er jeg enig, et rim er lidt tamt :)

Den gamle 'I ringer, vi bringer' duer ikke rigtig længere..

Mvh.

Fra Hørve
Tilmeldt 25. Oct 12
Indlæg ialt: 21
Fra  Skovlykkes træ, hus & have Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Kan godt følge jer. Og kan sagtens se det platte i det. Men ellers er jeg så lidt på bar bund hvad angår slogans.

Er slogans overhovedet så udbredt mere.
Fra Hørve
Tilmeldt 25. Oct 12
Indlæg ialt: 21
Fra  Skovlykkes træ, hus & have Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Alternativt kunne firmaet også bare hedde Skovlykkes. Og i stedet for slogan kunne der under firmanavnet stå noget i stil med : Alt i træ, hus & have. Ville det være en bedre løsning for mig.?
Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hva med:
Skovlykke træ, hus og have.
Hvis du selv har alt for meget at lave!

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra Hørve
Tilmeldt 25. Oct 12
Indlæg ialt: 21
Fra  Skovlykkes træ, hus & have Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Jens. Tusinde tak. Har gået hele dagen og tænkt og tænkt. Men dit forslag faldt bare helt perfekt. :-)
Tilmeldt 30. Jul 11
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

slave er desuden et negativt ladet ord. Tænk på signaler og betydninger, et slogan er ofte førstehåndsindtrykket for dine potentielle kunder

Jeg vil også sige som nævnt i tråden at hvis du vil gøre alvor af dit slogan og have et slogan der holder, så tag fat i en professionel! Pengene er godt givet ud.

vh

C-Consult

Fra Hørve
Tilmeldt 25. Oct 12
Indlæg ialt: 21
Fra  Skovlykkes træ, hus & have Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak. Det var også det jeg tænkte. Der er jo ingen grund til at støde nogen af kunderne inden man har mødt dem. Jeg viger bort fra det med slaven igen.
Side 1 ud af 2 (16 indlæg)