Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Friske øjne søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jul 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :
 
Kære alle.

 



Jeg har en netbutik på www.mettehandberg.com hvor jeg primært sælger strik og T-shirts jeg selv designer.



Filosofien er tidsløst design af høj kvalitet, og siden henvender sig primært til kvinder, unge som ældre.



 

Jeg modtager mange roser, men savner flere besøgene og især salg. Derfor disse spm.;



Syntes du siden er til at gå til?



Nem og overskuelig?



Er den salgs og søgemaskine minded nok?



Er der noget der kunne forhindre din i køb, såfremt produkterne falder i din smag?



Burde jeg tage flere kort ind?



 Jeg bruger Google Adwords, og reklamerer på kvindeguiden og barneguiden, som er netmagasiner. Kan du anbefale andre veje?

 



Hjemmesiden har jeg selv designet, og har fået den programeret mm hosTangora.



 

1000 tak for din tid!



Smil, og god dag fra



Mette Handberg.



Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mette

 

Flot side må jeg sige..

Savner måske lige et par iøjnefaldende gode tilbud på forsiden..

Det var hvad jeg lige havde

 

Hilsen

Michael

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Den ser fin ud....jeg undrer mig bare over, hvorfor du kun tager dankort og ikke andet.

Billederne gør at produkterne ikke rigtig kan ses i detaljer. Det er svært at se hvordan det egentlig ser ud....tæt på. Du har under 'levering' mulighed for andre lande som står på udenlandsk, men siden er på dansk.

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mette.



Jeg er helt enig med Michael, meget fin side. Jeg tror dog, at du med fordel kan tilknytte flere betalingskort til din side. F.eks. MasterCard og AMEX.



Mht. flere besøgende, ja så sender jeg dig lige en PB:-)


EDIT: Okay, med hensyn til betalingskort, så var Business lidt hurtigere end mig:-)
Tilmeldt 27. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mette,

 

Jeg syntes at det er en meget flot side du har. Den afspejler rent og naturligt.

Dog kunne du måske gøre det nemmere at komme til at købe, - du kunne f.eks. lave link fra billederne på forsiden til varekort-siden hvor det er muligt at bestille varen.

 

Det er også lidt svært, ved et hurtigt kig på forsiden (det går jo som regel meget stærkt når folk tjekker en ny webshop ud) at se hvilke varer det egentlig er du sælger.

Min første indskydelse var, at det var børnetøj og måske lidt hjemme-tøj til den nybagte mor..... Så graver jeg lidt dybere og finder ud af at du har de mest fantastiske strikkede puder og stilrene smykker.

 

Så jeg tror at du ville generere mere salg hvis du lagde flere billeder ind, - ihvertfald af nogle flere produktgrupper, på forsiden med direkte link til "bestil-dette-produkt-siden"

 

Det ville være en god idé, så de andre "amimoer" har nævnt, at tage nogle flere betalingskort. - Det virker på besynderlig vis mere seriøst.

 

Held og lykke med shoppen

håber at der kommer gang i salget

 

Dorte

Tilmeldt 18. Jul 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, der skal vist flere kort til, og hurtigt. (:

 

Mht levering, så har jeg en INT for inernational knap oppe i højre hjørne.

Den er en flere fluer med eet smæk her til start, og så ser jeg mht en tysk side sidenhen.

 

Tak for din feedback og god dag!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 01-08-2007 12:50:39 Forfatter: mette
Ja, der skal vist flere kort til, og hurtigt. (:


Mht levering, så har jeg en INT for inernational knap oppe i højre hjørne.

Den er en flere fluer med eet smæk her til start, og så ser jeg mht en tysk side sidenhen.


Tak for din feedback og god dag!


 

Ok ;o)

 

Men når jeg ikke ser den, så er der også andre der ikke gør..... (selv da jeg kiggede efter det, tænkte jeg ikke...."nåh ja, der er jo et andet sprog")

 

Jeg tror at det vil tjene dig bedst at fjerne de der ting under levering, som ikke passer ind.

 

Held og lykke med det ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 18. Jul 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Tænk at nettet skulle gå ned på hele Syd Sjælland, som man sidder og får super feedback fra flere aminoer...

Jeg ville blot takke for gode råd og konstruktivt feedback..et par dage senere end tiltænkt.

 fra Mette Handberg

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)