Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kompetente meninger ønskes

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Aug 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Er der nogle friske iværksætter, som kan kikke på min hjemmeside www.hngavekurve.dk og give nogle klare meninger om den, vareudvalg etc

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Efter 3 klik på din side var jeg allerede gået min vej... der popper alt for mange vinduer op... dvs. når du trykker på et link, åbner den i en ny side... stop med det...

Og så kan du ikke bestemme dig for at du skal have den "meget" kraftige brune/grønne farve som baggrund eller hvid...

Og så kan du ikke bestemme dig for hvilken farve din skrift være...

Og så springer din navigationsmenu en del... den irriterer mig egentlig gevaldigt..  (eller sidder du faktisk og redigerer i den nu, for "links" hoppede ned på næste linie, du må have tilføjet noget :-) ) ?!

Tilbage til tegnebordet og få så en ordentlig ren designlinie, det vil hjælpe kraftigt...

(Men interessante produkter, siden bliver lige sendt videre til kæresten som nok skal få brugt nogle penge hos dig ;-) )

 

Tilmeldt 1. Aug 07
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

 

Tak for svaret - jeg har rettet noget af det du skriver - det er lidt svært når jeg ikke er grafiker, og Dandomains webshop er ikke det nemmeste at finde rundt i når man ikke er "uddannet" grafiker.Man skal nemlig selv sætte det hele op. Så det er rart når der er andre udefra der kritisk kikker på det :)

Det med at navigationsmenuen hopper, ved jeg ikke hvad skyldes, det sker ikke hos mig??

 

Men super øjne - det er noget jeg retter mig efter, da det gir mening - TAK :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Brug lysere farver og færre af dem.


Menuen hopper rundt når du kører musen hen over menupunkterne.


Menuen er uoverskuelig. Forskellen på HN Info/INFO er? Fjern Links. Du vil jo ikke sende dine kunder væk fra din butik da de så kan ske at glemme dig.


Fjern irrelevante ting. Hvorfor er der f.eks. opskrifter i en e-butik der sælger gavekurve?


Indsæt mulighed for at tilmelde sig nyhedsbrevet under produktlisten, så den er på alle siderne. Det gælder om at få så mange som muligt tilmeldt det nyhedsbrev, så du kan sørge for at de ikke glemmer dig.


Det er skidt at have en ekstra scrollbar. Brug så vidt muligt browserens scrollbar.


Prøv følgende. Sæt dig ned og skriv et dokument der beskriver så mange detaljer om din primære kundetype som du kan komme på. Giv ham/hende et navn. Hvilken type tøj går personen i? Hvad kan personen lide at gøre i sin fritid? Hvad er personens årlige indkomst? Så meget som du kan.
Når du har gjort det, så gå hele din butik igennem og vurder hvert element om det er noget der tiltrækker eller frastøder den person du har opdigtet. Frastøder det personen, så ændrer det til noget der tiltrækker personen. Når du så i fremtiden ændrer i din butik, så husk at tjekke om personen som du har opdigtet vil kunne lide den ændring. Kan personen ikke det, så lad være med at udføre den ændring.


Få dine veninder, der kunne have brug for dine produkter, til at kommentere din butik. Er der noget der ville skræmme dem væk?


Hele tiden tænk på at dine kunder leder efter undskyldninger for ikke at handle i din butik, så du skal give dem så få undskyldninger som overhovedet muligt. Er det svært, så forsvinder de. Er de utrygge, så forsvinder de. Er der ikke den information de skal bruge, så forsvinder de.


Dine produkttekster er slet ikke i Google, så det bliver du nød til at få gjort noget ved hvis du vil have kunder i butikken.


http://www.google.dk/search?hl=da&q=site%3Awww.hngavekurve.dk&meta=


Måske du kan få et firma til at sørge for det.


Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg kan gøre det meget kort.......



 



Det ser alt for hjemmelavet ud. Var jeg kommet ind på din side, ville jeg være lige så hurtigt ude igen.



 



Find proffesionel hjælp.....er mit bedste råd ;o)



 

Produkterne ser da dejlige ud, men indpakningen....i form at funktionalitet/design, ødelægger oplevelsen.


Held og lykke med det.



Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa!

Jeg synes du burde overveje de andre posteres råd nøje, da disse alle ganske udmærket beskriver hvad der skulle gøres for at få en bedre oplevelse af din e-shop; altså, gør noget ved navigationslinien, farverne, og opsøg gerne en, der har forstand på at få en hjemmeside med et professionelt layout op at køre.

"Det er der meget arbejde med, og det får jeg da aldrig gjort" tænker du sikkert, men der er potentiale i dine produkter, og de fortjener en rigtig fin præsentation. ;)

 

Mvh. Artemis

 

Tilmeldt 27. Jul 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej HN (var det Hanne!?)

 

Hej hanne,

Jeg har også en webshop hos DanDomain og min topmenu "hoppede" også når curseren kørte over.

Det du kan gøre er: - gå ind under Design - tekster/knapper
- vælg topmenu
Øverst vil du vælge baggrundsfarve til "bjælken" samt baggrundsbillede, font, fontfarve og størrelse.
Lidt længere ned kan du se at der står noget om links (4 linier) sørg for at de alle er enten indstillet til "bold" eller "normal" - for det er når den skifter at teksten hopper.
Du kan vælge at underscore i stedet for, eller at "hover"-link skifter farve.
I en webshop er det slet ikke nødvendigt at linket skifter farve andet end når man "hover" (dvs. har curseren over linket-klar til at klikke)

Jeg blev også lidt rundtosset over alle punkterne i din topmenu. - Jeg syntes ellers at det er nogle dejlige produkter du har.

- Noget der kunne være et "unique selling point" kunne være hvis man kunne få varen leveret (evt. med det samme via taxa eller 3x34 eller lign.)
- Noget med gaveindpakning og kort (evt. gratis...)
Gavekort til butikken
- "sammensæt din egen kurv..... så har du mange kunder "fanget" med det sammen...

Det var lige hvad jeg havde at tilføje. Håber at du kan bruge det.


(jeg har også sendt som privat mail.)

 

Held og lykke til
Du er velkommen til at skrive hvis du har spørgsmål eller andet

Dorte

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)