Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan anbefale indiske udviklere/designere til spotpriser

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 87
Fra  NAAX - Microsoft Dynamics Rekruttering Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Jeg kunne selv have brugt et sådant link som jeg poster nu, da jeg fik en skør ide om sidste år med at lave mit eget spil. Jeg kontaktede derfor nogle forskellige udvikler/designere og fandt Complitech Solutions i Indien - da deres udviklingspriser matchede mere mit hobby projekt.

Problemet ved at bruge firmaer fra udlandet er risikoen og jeg har også brændt nallerne før - men jeg kan altså 100% stå inde for dette firma hvis du går med en ide og at lave et app til meget få penge.  

Tjek mit spil og den hjemmeside de lavede til mig, http://www.huntibondi.com. 

Ps. Jeg får intet ud af dette via Complitech - men smider min varmeste anbefaling ud til de iværkssættere som sidder derude og som ikke har 30.000 eller 150.000 til et app projekt.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 08
Indlæg ialt: 1167
Fra  Sølund Marketing Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tør man spørge hvor meget du har givet for dit spil?

Og hvor meget af arbejdet du selv har stået for?

:-)

Driver en række webprojekter, blandt andet rejstil.dk og bedste webhotel.

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Og hvor meget du har givet for designet af hjemmesiden?Big Smile

Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en virkelig dygtig kontakt i Pakistan, som også laver opgaver for store selskaber i Danmark dagligt.

Hvis da er nogle der har interesse, er de velkommen til at kontakte mig.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg har faktisk et par gode ideer til spil, men som kræver både kapital og en hel del udviklingstimer....
desværre :/ for de er jo som alle andres ideer - helt vildt spændende og med verdensomspændende potentiale...

så hvis der sidder en investor der brænder for at bruge penge, for at tjene endnu flere penge - så er jeg klar :) 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Med på en lytter

Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 87
Fra  NAAX - Microsoft Dynamics Rekruttering Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen, 

Der er en del der har skrevet til mig privat og spurgt om pris. Jeg vil ikke smide prisen op online direkte, men vil sige alt i alt - Skal du have lavet en sådan app herhjemme på tiden der er brugt inkl. hjemmeside. (her må dansk bureau byde ind) løbe op i Kr. 100.000 vil jeg skyde på. Et hint ville være at sige at jeg formentlig kunne have fået 3-4 spil med lidt forhandling for den pris.

Det er ikke urealistisk med en timeløn på $20.. Dog arbejder jeg selv kun med faste priser. Og ja, jeg er selv kun kommet med den tossede ide med spil oplæg, regler osv. :-) 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)