Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor vigtigt er det, at ens design er responsive?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Næstved
Tilmeldt 18. May 11
Indlæg ialt: 358
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg kigger på dem, så er det jo egentlig ikke meget der skiller dem fra hinanden? Hvis jeg fik lavet er baggrund til responsive designet, ville de ikke ligne hinanden utroligt meget så? Måske også lige tage menu fra ikke responsive designet.

Fra Odense
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 754
Fra  Codemagic (Sitemagic CMS) Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan se effekten af dit Responsive Design ved at gøre vinduet større/mindre. Bemærk hvordan siden dynamisk tilpasses. Det gør det almindelige design ikke. Så de kan godt se ens ud når blot vinduet/enheden har tilstrækkelig høj opløsning.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 07:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Johny

Jeg er selv overbevist om at Responsive Design, er en absolut nødvendighed, det er ikke bare et spørgsmål om hvordan verden ser ud idag, men også hvordan den ser ud i morgen og selvom du ikke har så mange besøg fra mobil/tablet idag så er det sikkert at tallet vil stige imorgen.

Personligt syntes jeg denne artikel om emnet, er ret lige på: http://mashable.com/2012/12/11/responsive-web-design/

En ting det er vigtigt at huske er at Responsive Design handler om mere end at layoutet tilpasser sig, det handler om at lave en god oplevelse på mobil og tablet oplevelse, det betyder f.eks. at det felt hvor man indtaster sin email skal havde formen <input type="email"> og ikke <input type="text"> på den måde får iPhone f.eks. et tastetur specielt til at indtaste email, på samme måde skal postnummer havde formen <input type="number"> så brugeren for et numerisk tastetur.

Samtidigt ville jeg også hvis jeg var dig kigge på Rich Snippets, det er nemmere end du tror og vil hjælpe dig virkeligt meget i søgemaskinerne.

For mit eget vedkomne, så tror vi i CloudSprout fuldt og fast på Responsive Design, Rich Snippets etc. og gør at hvad vi kan for at blive den bedste platform til dette. Som jeg ser det er der en kæmpe mulighed i at det nu bliver endnu mere kompliceret at kode et normalt website, for tag ikke fejl. Specielt Responsive Design, gør at der er en del flere ting man skal tage hensyn til.
Det passer super med CloudSprouts kernefunktionalitet der gør at man kan bygge og tilrette sit site nemt med drag-n drop og indstillinger som man ser resultatet af med det samme.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)