Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor tit skal jeg besøge den samme frisør for at sælge ?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Vordingborg
Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 211
Fra  BOATERS Skrevet kl. 10:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor skal det handle om hvor mange gange du skal besøge dem? For mig lyder det som at du vil tvinge noget ned i halsen på vedkommende, bare for at du for solgt dine varer.

Tag i stedet ud for at høre, hvilke daglige udfordringer dine frisører står med. Lyt til dine kommende kunder, og derefter tilbyd dem, det eller de produkter der løser deres problemer. Det andet for du intet ud af, andet end sure opstød. 

At du vil sælge sakse og andet småtteri er fint nok. Det er der sikkert behov for. Men du ved det formentlig ikke. Lyt til din frisør. Klager vedkommende over en sløv saks, så sælg en ny og skarp saks. Har vedkommende dårlig belysning, så sælg nogle specielle frisørlamper. Find deres problemer, og løs dem.

Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Målet er ikke presse dem til købe noget, målet er mere at de ikke begynder bruge en anden levandøre... Når de lige mangler noget og jeg ik er der.
Fra Viborg
Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Står de og mangler noget, har du på det tidspunkt sørget for at være en god leverandører at de ringer til dig først Smile .... Personligt er jeg typen der syntes det ville være irrerterende at have en sælger rendende for tit.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)