Hvorfor skal det handle om hvor mange gange du skal besøge dem? For mig lyder det som at du vil tvinge noget ned i halsen på vedkommende, bare for at du for solgt dine varer. Tag i stedet ud for at høre, hvilke daglige udfordringer dine frisører står med. Lyt til dine kommende kunder, og derefter tilbyd dem, det eller de produkter der løser deres problemer. Det andet for du intet ud af, andet end sure opstød. At du vil sælge sakse og andet småtteri er fint nok. Det er der sikkert behov for. Men du ved det formentlig ikke. Lyt til din frisør. Klager vedkommende over en sløv saks, så sælg en ny og skarp saks. Har vedkommende dårlig belysning, så sælg nogle specielle frisørlamper. Find deres problemer, og løs dem. |
Hvor tit skal jeg besøge den samme frisør for at sælge ?
Tilmeldt 10. Jan 13
Indlæg ialt: 57
|
Står de og mangler noget, har du på det tidspunkt sørget for at være en god leverandører at de ringer til dig først .... Personligt er jeg typen der syntes det ville være irrerterende at have en sælger rendende for tit. |