Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken webshop udbyder skal man vælge??

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Jan 13
Indlæg ialt: 19
Fra  Legefeen.dk Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Går og påtænker at starte en webshop op, det sælger træ- og stoflegetøj, men hvad for en webshop udbyder skal man vælge, det skal helst ikke være for dyrt, da det skal startes op som en bi-beskæftigelse. Den skal også helst være rimelig nemt at gå til, uden man skal kunne en masse indviklet it.


Håber nogen kan hjælpe.

Helle

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 189
Fra  Malike Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle,

Der er flere ting du skal gøre op med dig selv.

Det første er, om du vil hoste den selv, eller du vil "leje" hostet løsning.

Hvis du selv hoster, er det dig selv der skal stå for opdatering af system, vedligeholdelse mm. og hvis du ikke kan selv, skal du have fat i eksterne. De ting er inkluderet i aftalen i en hostet løsning.

Det andet er, at du skal gøre op med dig selv er, om du selv vil lave både administration af shoppen og ordrehåndteringen, eller om du vil koncentrere dig om ordrene. Hvis du vil koncentrere dig om ordrene, skal du have fat i en (som mig f.eks.), der kan hjælpe dig med administretionen, hvis der skal laves ændringer eller lign.
Det koster selvfølgelig en timepris, men hvis du er usikker på, eller ikke har lyst til opsætning og administration, er de penge givet godt ud. Det er som regel også en lavere timepris, hvis du har en fast aftale med en konsulent.

Hvis du vælger en hostet løsning, er der for mig 2 muligheder, shoporame eller dandomain. Dandomain er meget låst og skabelonbaseret, hvilket også medfører at der er mange uhensigtsmæssigheder, men til gengæld forholdsvis let at gå til. Shoporama er så den modsatte pol. Du kan lave det design du vil, og du har adgang til hele din shop. Det er let gå til, når det er sat op, men du skal nok have en til at lave designet.

Hvis du selv vil hoste den, vil jeg foreslå at du kigger på enten Magento eller Prestashop. De indeholder begge en masse muligheder, og er baseret på moduler, så du kan vælge til og fra, som du har lyst.

Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle, 

Vi har valgt Dandomain, og valgt en af deres samarbejdspartnere til design. Altså en hosted løsning, vi er glade for deres support da vi ikke er så skarpe på programmering og sådan. De er lidt dyre med forskellige moduler, men grundlæggende virkelig let at arbejde med:) Vi sælger iøvrigt børnetøj. 

// Mads 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle.

Tag et kig på denne beginners guide:

http://www.shopnyt.dk/guide-start-en-webshop.html

Mvh.

ShopNyt

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Magento er den bedste løsning efter min mening. Jeg bruger fx magento til min webshop sexshop.dk 

God vind med projektet!

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 349
Fra  DanDomain A/S Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle

Hvis du har brug for et webshop-system, der er nemt at gå til, kunne jeg forestille mig du har brug for en færdig webshop løsning. Vi har f.eks. en webshopløsning til 249,-/md. og kun 500,- i oprettelse, der har alt hvad du skal bruge (inkl. supporthjælp). Du får online login til en administration, der gør det utrolig let for dig at lægge indhold og produkter ind i webshoppen.

Hvis du vil prøve vores webshop, kan du her bestille en demo på en færdig webshop løsning.

De bedste hilsner 
Kathrine, Danhost
T: 87 11 87 87

 

STARTE WEBSHOP ? danhost.dk/webshop

Webshop til en fast lav pris ... Hvis du vil have mere end bare en webshop.

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er du ude efter en driftsikker og nem webshop, der er skalerbar, og søgemaskineoptimeret, skal du klart have os med i dine overvejelser.

Shoppen bliver hele tiden udviklet, og mange moduler er ganske gratis.

Der er integration til flere populære regnsystemer.

Og så er den til at betale, se mere på www.webshop-luxus.dk  eller kontakt mig endelig for nærmere info. Gratis oprettelse :)

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)