Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv os feedback på vores Webshop!

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino,

Vi er to studerende fra Aarhus som har drevet denne webshop siden d. 5 november 2012 med fokus på salg af kvalitetstøjdyr til rimelige priser.
Vi er kommet til et stadie, hvor vi selv mener vores hjemmeside er ved at være god. Men det kan også være, at vi har set os døde på den efterhånden, og derfor kunne vi rigtig godt tænke os jeres mening omkring vores webshop www.bamseronline.dk

På forhånd tak.

Vh.

Mads og Nico
Bamseronline.dk

Fra Aarhus C
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 50
Fra  GoCondom Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er umiddelbart en rigtig fin webshop. Er det bare mig, eller hvorfor kan jeg ikke klikke på "Tilføj til kurv" på kategorisiderne?

Ellers rigtig fin. Når I får et bredere sortiment, ville jeg pifte den lidt op med nogle flere valgmuligheder i menuen. Men jeg ved ikke hvor meget mere man kan tilføje når det gælder bamser, så det er jo helt op til jer. :)

Køb kondomer online på GoCondom.dk, og få hurtig og diskret levering lige til døren.

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Jeg synes det ser rigtigt flot ud. Små bamser, Store bamser, der er det hele og designet kan nemt følge med.

Og nu til lidt Feedback :)

Få Tilføjet Google + (jeg kan ikke finde det, hvis det er på så undskylder jeg) - Få lidt mere tekst på nogle af dine kategori sider, der står ikke særlig meget, "Salgessucceser" skal ændres til noget andet. 

Dit title tag på forsiden er for langt. Og dit meta decription på forsiden er en smule for kort :-)

Jeg prøvede lige at købe en vare for sjov, og fandt udad at jeg skulle registrere mig/logge ind. Få droppet det også få noget direkte checkout på i stedet for.

Vh  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Det problem du oplever med "Tilføj til kurv" kommer af, at nogle af vores varer lige er blevet udsolgt, hvorfor du selvfølgelig ikke kan trykke. Men det kunne være at knappen skulle fjernes i disse tilfælde?

Mvh.

Nico 

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Aug 08
Indlæg ialt: 557
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det synes jeg, med mindre man kan bestille varer der ikke er på lager, f.eks. som bestillingsvarer. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Internexus

Tak for din hurtige feedback!

Google+ er helt sikkert noget der bliver implementeret indenfor nærmeste fremtid, så du har helt ret i, at der pt. ikke er noget på siden.

Kan du prøve at uddybe hvor mange tegn henholdsvis title tag og meta description skal være?

Dbh.

Nico 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune

Jeg er helt enig. Det er hermed ordnet - dvs. der ikke længere er "tilføj til kurv" ud fra de udsolgte varer. 

Kom gerne med mere kritik :)

Mvh.

Nico 

Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nico Landbo:

Hej Internexus

Tak for din hurtige feedback!

Google+ er helt sikkert noget der bliver implementeret indenfor nærmeste fremtid, så du har helt ret i, at der pt. ikke er noget på siden.

Kan du prøve at uddybe hvor mange tegn henholdsvis title tag og meta description skal være?

Dbh.

Nico 

Hej Nico

Title Tag: 70 inkl mellemrum.

Decription: Inden for 156 tegn.

God hjemmeside: http://seofordummies.dk/onpage

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Internexus:
Jeg prøvede lige at købe en vare for sjov, og fandt udad at jeg skulle registrere mig/logge ind. Få droppet det også få noget direkte checkout på i stedet for.

Dette havde vi på i starten, men vi havde nogle problemer mht. Ewire og betalingen, fordi vores kunder som har købt flere gange, har benyttet sig af forskellige emails, men samme telefonnr. Når du har tastet kortoplysninger ind, får du så en SMS kode som bekræftigelse, og det var det den desværre ikke kunne finde ud af.

Vi har efterspurgt at få SMS bekræftigelsen fjernet hos ewire, og så snart dette er løst får vi gæstekøb på igen :)

Mht. title kan jeg se vores lige rammer 77 tegn, så du har ret i den er lidt for lang.

Tak for feedbacken so far!

Dbh.

Nico 

Tilmeldt 28. Oct 12
Indlæg ialt: 30
Fra  Bamsekram.dk Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Mads og Nico,

Fin webshop med gode produktbeskrivelser og rigtig gode priser. Sortimentet er for lille - tag evt. hele sortimentet fra Wild Republic hjem, og promover jer på det.

Det er ikke helt troværdigt at vise et 5-stjernet Trust Pilot banner, når man ikke har 5 stjerner.

Jeg kan ikke få bogmærke-linket til at virke. I Firefox sker der ingenting, når jeg trykker.

Checkout-flowet kan forbedres. Man bør kunne vælge forskellige betalings-/leveringsadresser.

Når jeg trykker på betaling med EWire kommer jeg tilbage til indkøbskurven (Firefox)

Held og lykke med shoppen :)

Med venlig hilsen

Martin

Bamsekram er Danmarks blødeste webshop. Køb dine bamser og fødselsdagstog online. Steiff, Teddy-Hermann og GUND.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)