Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af "eget design"

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Mar 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været ved at undersøge ideen om at få en hjemmeside, men har besluttet mig for at hobbyen KUN er en hobby og at jeg ikke vil investere 10.000+ kr på det. 
Laver øreringe, der har en forholdsvis lav omkostning, men da jeg ikke kan blive ved med kun at lave dem, vil jeg jo også gerne af med nogle af dem :) Har derfor lavet en facebookside der da også giver mig lidt plads til at lave nye http://www.facebook.com/BrDesign.smykker 

Pludselig var der en der var meget interesseret i mine håndtegnede ørestikker/øreringe. Fandt ud af hun ville videresælge dem til hendes home parties med tøj.. Nu sidder jeg så og tænker om der måske er et marked for det? altså at finde folk der laver homeparties og den vej igennem komme af med nogle flere.. 

Hvad med internet vejen.. Kan man komme i kontakt med folk der har velfungerende hjemmesider?
Bruger selv trendsales og facebook.. Men der er simpelhen bare for mange kreative kvinder hvis design er mere kendt end mit.

Nogle ideer kære kloge mennesker? 

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Britt,

Jeg kan desværre ikke få lov at sende dig en besked herinde men hvis du sender mig en mail på mjtrading@live.dk kan jeg måske hjælpe dig videre.

De bedste hilsner

Michal

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)