Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hairlook.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey boys.....

Ny webportal for hår og kosmetikmode...... mest for kvinder, men også lidt til mænd (og mere med tiden).
Lur selv og kom gerne med kommentar ;-)
 
Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 16:08
Hvor mange stjerner giver du? :
NU er jeg ikke lige inde i branchen, og ved ikke lige hvilke mandlige besøgende i regner med at have, men det fremgår kun meget svagt at det også er for mænd. Man skal lede for at finde ud af det. Det vil måske hjælpe at vise både en kvinde og en mand i topbilledet, hvis i sigter lige meget efter mænd og kvinder.
Men det kan selvfølgelig også være at de mænd der i forvejen er interesseret i hår, frisurer etc., er vant til at skulle lede i en kvinde-domineret hår-verden

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Valby
Tilmeldt 5. Dec 05
Indlæg ialt: 880
Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Selvesiden ser somænd nydelig ud, men at der ligger adskillige bilelde på forsiden der fylder 1Mb er sq utilgiveligt.

Lav små versioner, i stedet for at skalere billederne ned med width & height i HTML koden. Fy
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Oct 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er et fuldstændigt overdimensioneret billede du har på forsiden. Ved 1024x768 stjæler den langt over halvdelen af hele forsiden og jeg vil vædde med at MANGE af de besøgende aldrig finder videre end der til. Ved 800x600 kan man kun se forside billedet. Husk de 10 sekunder som en person i gennemsnit bruger på at vurdere en side.
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Emnet interesserer mig ikke synderligt, så derfor kigger jeg naturligt efter de dele, jeg har forstand på.
Det gør ingen forskel for mig, om min frisør hedder Irene eller OBH.
 
Her lægger jeg specielt mærke til, at siden er spækket med sproglige fejl og uhensigtsmæssigheder. Der er stavefejl, kommafejl, trykfejl, tungt sprog, uhensigtsmæssig brug af passivform og mange andre detaljer.
Jeg vil foreslå jer at skaffe en "klog korrekturlæser" - altså én der kan sørge for, at jeres sprog er korrekt og konsekvent - og som ikke blot retter jeres trykfejl.
 
Sjusket sprog giver også et sjusket image.
 
Det alt for store forsidebillede er allerede nævnt - jeg bryder mig ikke om at scrolle på en forside.
De skalerede billeder fremstår utydelige på min skærm.
 
Søgefunktionen er cool. Jeg havde faktisk ikke forventet at finde samtlige mine lokale frisører alene på postnummersøgning. Flot.
 
mvh Hans
 
 
Fra København
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for kritikken alle og specielt Hans,
 
Ved godt vi har problemer med "sproget" på siden - og det nogle gange går lidt stærkt. Men sagen er den at biddragsyderne til siden varierer meget evner til at skrive. Det er ofte frisører, som ved en masse om hår og kosmetik, men mindre om at forumlere sig der skriver. Opgaven består så i at få tilrettet sproget, så det harmonerer og er ensartet. Og det forsøges, men som altig i denne verden handler det om ressourcer. Og lige nu ligger arbejdsopgaven hos en person, redaktøren..... så hvor end jeg gerne ville har jeg ikke tid til at lave den store grundige journalistiske gennemgang af stoffet....
Sidens udseende, opdateres snart - reddesignes og lægges i et nyt cms, som er mere fleksibelt, intuitivt og giver større grad af layout-tryllerier.
 
Billedet på forsiden tages ned asap - troede egentlig det var komprimeret (var jeg blevet lovet). Og er da glad for at søgemaskinen kan lidt ;-)
Og ja ved godt der ikke er meget mandestof (men det kommer med tiden, som ressourcerne tikker ind)
 
Mvh
Thomas
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Oct 05
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Thomas: Jeg tror du misforstår det lidt. Det er ikke på grund af manglede komprimering, du skal tage billedet ned. Det er simpelthen alt for stort. Problemer som dette, opstår når udviklere sidder med deres 1600x1200 (eller større) opløsning og designer, hvorefter der regnes med at dette er fint. Det er det bare ikke.
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Dato: 1/11/2006 9:44:10 AM Forfatter: Christian Birch Thomas: Jeg tror du misforstår det lidt. Det er ikke på grund af manglede komprimering, du skal tage billedet ned.

... hvorimod nogle af de små billeder trænger til en tur i photoshop. Karla-billedet er 80x80 pix og fylder næsten ½ MB, mens Maria Montel også er 80x80 pix og "kun" fylder 40 KB
 
mvh Hans
Fra København
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved det, ved det...

Og lige nu kæmper jeg med at få fat i min systemudvikler (men som i sikkert ved så sover de som regel længe....)! Og netop forside billedet kan jeg ikke tage ned i cms''en, da det ligger i oss''en, som noget php-script. :-(

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)