Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får man fat i pigerne?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, i august 2005 åbnede jeg en HotOrNot hjemmeside, hvor (primært) unge kan ligge billeder op af sig selv (indenfor kategorier som ansigt, overkrop, ben, piercing og tatovering), og så kan andre stemme på ens billeder.
Siden er indtil videre gratis - da jeg er interesseret i at få fat i så mange besøgende som muligt her den første tid.
Jeg har bare det problem at størstedelen af de registrerede medlemmer er drenge/mænd. Som jeg ser det er det pigerne/kvinderne der trækker besøgende til siden - Men hvordan får jeg nemmest fat i lige netop den målgruppe?

Er der nogen der har nogle gode erfaringer?

Med venlig hilsen

/Kristian Jensen
Tilmeldt 8. Oct 05
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Du laver en aftale med diverse modelbureauer om at de følger lidt med på sitet, og får lov til at skrive det på sitet - så syner alle de unge piger en mulighed for at blive opdaget
Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Som tidligere diskuteret her på Amino, dog i forbindelse med forums, kan man i opstarten lægge en masse fakes ind...

HOV, den kommentar var vist ikke stueren
 
mvh Carsten
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, mange piger må have lyst til at blive "opdaget" af modelbureauer.
Det er faktisk en ret god idé, som jeg vil kigge lidt nærmere på...

Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Man kunne måske også ligge reklamer på diskoteker rundt omkring i det danske land. Men folk er sgu nok for Snaldrede til at huske noget som helst om siden næste morgen...

Med venlig hilsen

/Kristian Jensen
Tilmeldt 1. Dec 05
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Som jeg gjorde, da jeg havde en lignende side:
Opret en bruger på diverse ungdomssites (Arto.dk, Nationx.dk, Hotter.dk, etc.) med det formål at rekruttere brugere over på din egen, meget bedre side og lav en standardbesked, du smider efter de kvindelige brugere - gerne noget med at din side netop mangler skønne piger på dit site, og derfor tænkte du, at du lige ville smide en besked i netop DERES gæstebog ;)

Det er ikke alle steder, de er lige begejstrede for det, men det skaffede mig da et boost i antallet af unikke besøgende, og en efterfølgende fast skare af over 2000 unikke besøgende og over 120.000 sidevisninger.

Jeg nåede at skrive 1100 beskeder i folks gæstebøger på Arto, og først da "blev jeg opdaget", omkring 400 i folks gæstebøger på Arto og omkring 120 i folks gæstebøger på Hotter. Om det er en dårlig form for markedsføring, ja det kan diskuteres. Men det virkede!

Men jeg synes lidt, du tænker forkert på det. Jeg går ud fra, at du går efter single fyre og piger, ikke? Det handler om at sortere i de fyre, du vil have ind på din side. Hvis 75% af fyrene ser godt ud, skal rygtet nok spredes!
Fra Varde
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 1752
Fra  LinkCentralen.dk Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Lav en konkurrence kun for single piger og find en sponsor som vil give til en god præmie.
I kan evt give dem reklame tilgengæld i jeres nyhedsbrev og website.

Skriv f.eks dette "Blandt alle ny tilmeldte piger hos os trækker vi en tilfældig vinder d. xxx kl xx
Så det nu tøser hvis I vil have fingere i den dejlige præmie!
 

 Linkportalen med de gode links - Et godt sted at starte

Tilmeldt 25. Dec 05
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Ville nok gribe det an på den måde, at satse på ét ungdomsdiskotek (dem hvor man kan komme ind, fra man er 16). Og så skaffe bannerplads på diskotekets hjemmeside, og sponsorere en konkurrence eller lignende. Det vil selvfølgelig koste lidt...

Derudover burde du nok få et nyt design på din side. For at være ærlig er det grimt. Ikke umiddelbart noget man sammenligner med hotpeople.dk fx. Derudover synes jeg, du skal droppe de der google ads midt på siden.
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/11/2006 10:11:56 PM
Forfatter: Magnus Havgry

Derudover burde du nok få et nyt design på din side. For at være ærlig er det grimt. Ikke umiddelbart noget man sammenligner med hotpeople.dk fx. Derudover synes jeg, du skal droppe de der google ads midt på siden.


OK, mange gode ideer! Det må jeg sige.
Ris og Ros til siden er selvfølgelig altid velkommen -jeg vil prøve at gøre noget ved den "grimme" side.
Er der nogen specielle ting der gør den grim?

med venlig hilsen

/Kristian Jensen
Tilmeldt 10. Jan 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 1/11/2006 10:11:56 PM
Forfatter: Magnus Havgry
Derudover synes jeg, du skal droppe de der google ads midt på siden.


Ok, det vil jeg bestemt også gerne - vil meget hellere have rigtige reklamer på siden.
Er der nogen der har lyst til en rigtig billig reklameplads? Evt. noget bannerbyt, så kontakt mig endelig...

med venlig hilsen

/Kristian Jensen
Side 1 ud af 2 (12 indlæg)