Hej Business Du må være en flittig gæst på hjemmesiden, for det logo blev ved en fejl sat på i ca. 2 minutter:) Med hensyn til den engelske version af siden, så er det noget vi arbejder særdeles flittigt på. Om ca. 1 uge vil du kunne mæske dig i kunstfloskler på engelsk. |
Hejsa,
Jeg har ikke forstand på kunst, men umiddelbart virker det til at i har et stort, flot udvalg i forhold til hvis i er nystartede..
Mine kommentarer;
Jeg forstår ikke helt navnet - Er Reje et efternavn eller er det noget kunst-relateret? Umiddelbart tænker jeg, at i må have billeder med hav-motiver ;-)
- Hvis jeg klikker på det engelske flag, kommer der nogle andre kunstnere frem end hvis jeg klikker på det danske, fx er Leif Sylvester der kun, hvis jeg tager den på engelsk?
Jeg tror ikke, i skal slå så meget på, at i er billigst - Hvis man er villig til at betale 25000 for et billede, har man sandsynligvis penge nok og kigger mere på kvalitet og rådgivning, end prisen. Selvfølgelig er det værd at nævne at i er billige, men umiddelbart virker det som om, det er prisen i vil markedsføre jer mest på..
Jeg tror, i skal prøve at vurdere hvilke kunder i får, hvilke typer de er og hvor meget de ved om kunst/hvorfor de køber kunst - Hvis i fx kommer frem til, at det er folk som ikke ved så meget om kunst, men gerne vil bruge penge på noget smukt til væggen, skal i slå på at i giver god rådgivning, at fx tjekker billederne for fejl/kopiering og den slags, som almindelige mennesker, som mig, ville være i tvivl om.
- Måske kunne i lave en kunst-guide for folk som ikke har så meget forstand på det og bevæger sig i jeres verden for første gang - hvad betyder fx gouache? Skal man behandle malerierne på en bestemt måde? Hvor vil i anbefale at man får lavet indramning (her kunne i jo tjene lidt ekstra ;-))?
Da et maleri er svært at prissætte, er det meget vigtigt at i viser kunden, at i har forstand på det her og virkelig kan rådgive omkring køb. Altså at kunden får tillid til jer! Her kunne i med fordel skrive lidt mere om jer selv, feks hvilken baggrund har i for at prissætte malerierne, er det noget i har arbejdet med tidligere?
En sidste ting..
Mht til returnering kunne det evt være en ide, at man fik maleriet "på prøve" en uges tid - Det ser jo altid anderledes ud i virkeligheden end på et foto.
Personligt ville jeg ikke købe et maleri uden at have set det "live" først, med mindre jeg havde fuld returret..
Lav fx en service der hedder, du betaler fragten og lægger et depositum - Hvis du vælger at beholde maleriet, fratrækkes fragtprisen - Hvis ikke, kan du returnere uden problemer.
Hvis ikke i vil det, skal i skrive noget mere under returnering - som det står nu, fremgår det som om, at hvis man først har modtaget pakken, kan man ikke returnere den..
Og personligt ville jeg synes, det var for stor en chance at tage, når det er en hel del penge det drejer sig om og ikke bare en tshirt til 200 kr..
Det var hvad jeg lige kunne komme i tanke om..
Held og lykke med det