Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Danmarks største SC2 site søger transport-sponsorat

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :

1800.- er jo småbeløber for de fleste virksomheder.

Hvis min virksomhed havde nogen form for relevans, havde jeg helt klart takket ja.

For folk som skulle overveje det, oplyser du ikke hvor længe tilbuddet varer.

Tænker jeg er lidt relevant :)

Mvh

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 87
Fra  Pictu Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

God idé - den var fløjet over mit hoved.

Tilbuddet varer indtil fredag d. 15. februar kl. 23.59.

Og mht. til virksomheders relevans (jeg går ud fra at du tænker på hvilken relevans vores "kunder" har for DIN virksomhed) håber jeg at en målgruppe på 15-30 årige drenge/mænd, fra hele landet, er en attraktiv målgruppe for mange. At man følger med i gaming og computerspil, behøver ikke nødvendigvis betyde at det er dét man dedikerer alt sin fritid til - så jeg håber at ALLE virksomheder som kunne tænke sig en lille bid af den kage, overvejer det mere end én gang før de takker nej.

Det er trodsalt 15.000 unikke besøgende som ser din virksomheds logo og navn hver måned, hvor af ca. 2/3 af dem er danskere.

Pictu.dk - Sammenlign fotografer på tværs af pris, anmeldelser og stilarter. Bestil online. Hurtigt og nemt.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 12:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten - Det er jo nok ikke det Christian mener vel ..... :)

Sikkert hvor længe sponsor har sit banner mv. på jeres hjemmeside - eller det gælder måske for evigt ?

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Jun 11
Indlæg ialt: 87
Fra  Pictu Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha, selvfølgelig. Det beklager jeg. - Tak!

Virksomheden vil som minimum få en måneds eksponering. Føler virksomheden derefter at de har fået noget ud af det, er vi selvfølgelig altid åbne for dialog for fremtidigt samarbejde, og dermed længere tids eksponering.

Pictu.dk - Sammenlign fotografer på tværs af pris, anmeldelser og stilarter. Bestil online. Hurtigt og nemt.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)