Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Laser-printer.dk

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Og du skal nok passe på med at skrive på din profil:

"Med udgangspunkt i dig og din virksomhed, skaber vi en professionel grafisk identitet, der er gennemtænkt, kreativ og stilren."

Kreativ er ikke særlig rammende Big Smile

Ej jeg stopper.

Sov godt.

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Sasa Kovacevic:

lol selv footer

Det er jo ikke en funktion du lige frem selv har lavet. Den er tilgængelige på WooThemes Adminstrationspanel, så nej - ikke selv footeren.

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Aarhus
Tilmeldt 24. Jun 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Forkoelelsessaar.dk Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

bulldesign.dk:

Hør her Sasa.

Jeg har brugt din side til inspiration men jeg har ikke kopiret noget som helst.

Det tema du har på din side er tilgængeligt her: http://www.woothemes.com/products/canvas/

Det har jeg også købt, så lad nu vær med et se din egen side som unik.


@Bulldesign: Du siger du ikke har kopieret noget. Hvordan hænger det sammen med, at ordet "kontorstole" dukker op i din tekst? Det er jo helt ude af kontekst at skrive kontorstole, når vi snakker printere. Jeg synes ærlig talt, at det lugter meget af, at du har kopieret teksten, og så omskrevet nogle få ord - men dog glemt det ét sted.

Fair nok at lade sig inspirere, hvis man ikke selv har innovationen og kreativiteten, men at stjæle tekster uden at ville kendes ved det, synes jeg, er en smule dårlig stil.

Når det så er sagt, så vil jeg rose dig for din hjemmeside, og eller ønske held og lykke med det :-) 



Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Super fin side, men hvis man kopiere på den måde syntes jeg at man som det mindste kan tage kontakt med ejeren af den side man har brugt som udgangspunkt, eller lige give det en kommentar i ens start indlæg - At overse et ord som kontorstol direkte på forsiden skriger bare lidt for meget omkring kopiering.

Dog stadig godt arbejde du har lagt i selve siden.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 30. May 11
Indlæg ialt: 196
Fra  JSK MEDIA Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

bulldesign.dk:

Hej Mark

Nej, jeg opdatere dem manuelt. Men Affiliateplug.in kan opdatere priser for dig - det koster dog os en penge sum. 

Du må meget gerne lade dig inspirere af siden. :-)

Der findes et plugin der kan opdatere dine priser for dig automatisk.

Du kan læse mere om det lige her: http://affiliateplug.in/

Spar op til 70% på din flytning igennem os - Flytbilligst.dk

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan godt se du har brugt http://billige-kontorstole.dk/ til inspiration, eller ihvertfald samme theme. Men synes faktisk det ser rigtig godt ud:-)

Menuen, widgets, fluebenene i header, og så selvfølgelig overblikket ,det giver med de der billeder af de forskellige printer typer. Er de detaljer jeg bedst kan lide.

Må man spørge, hvordan du har lavet de der flueben i header?:P

/Kasper

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 1355
Fra  Bull Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Børsting Sørensen:
@Bulldesign: Du siger du ikke har kopieret noget. Hvordan hænger det sammen med, at ordet "kontorstole" dukker op i din tekst? Det er jo helt ude af kontekst at skrive kontorstole, når vi snakker printere. Jeg synes ærlig talt, at det lugter meget af, at du har kopieret teksten, og så omskrevet nogle få ord - men dog glemt det ét sted.

Fair nok at lade sig inspirere, hvis man ikke selv har innovationen og kreativiteten, men at stjæle tekster uden at ville kendes ved det, synes jeg, er en smule dårlig stil.

Når det så er sagt, så vil jeg rose dig for din hjemmeside, og eller ønske held og lykke med det :-) 

Nu bliver det altså for meget.

Hvis du har tid til at dømme folk, må du også have lidt tid til at finde én sætning på min side som er magen til billige-kontorstole.dk

Danmarks eneste officielle Prestashop Webbureau

Fra Aarhus
Tilmeldt 24. Jun 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Forkoelelsessaar.dk Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg dømmer dig ikke, Bulldesign, jeg siger bare du ligger meget tæt på grænsen til plagiering. Det er helt tydeligt du har ladet dig inspirere af billige-kontorstole.dk (hvilket du også selv siger), men beviset på, at det ikke bare er inspiration, men nærmere kopiering, ligger i, at du skriver "kontorstole" i stedet for printere. Det har du selvfølgelig rettet nu, hvilket er fint! 

Én ting der er magen til, er opbygningen. Du spørger på samme måde:

Laserprinter over web- eller fysisk butik?

magen til 

Køb over nettet eller i en fysisk butik?


Det er også fint nok. Men det er bare tydeligt du har stjålet konceptet fra den anden hjemmeside, men bare ændret et par småting.  

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg følger lige med her, men der er ingen grund til at vi fortsætter diskussionen.

Man skal lige markere hvad Emil har skrevet ovenfor, så kan man se teksten.

Det er nok pga. den blev copypastet og teksten har en anden farve.

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 16:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

bulldesign.dk:

Nu bliver det altså for meget.

Hvis du har tid til at dømme folk, må du også have lidt tid til at finde én sætning på min side som er magen til billige-kontorstole.dk

Det handler bare om at du overordnet har ladet dig inspirere ganske meget af Sasa.

Og lige nu handler det om du får det bedste ud af denne tråd, i stedet for at blive sur.

Hvis du var lidt smart så takkede du Sasa for inspirationen og gav ham den ros han fortjener, han laver nemlig rigtigt gode affiliatesider, som flere kopierer i stor stil. Så kan du vende dit lille forsvar til en ros i stedet, og så tror jeg ikke du hører særligt meget mere kritik.

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)