Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger fast leverandør af tøjpakker

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Feb 11
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er
Jeg er blevet rigtig uheldig ramt af dårligt uheld herinde fra folk der har lovet det ene og det andet. Tilsidst ender det med de ikke kan levere alligevel, så nu prøver jeg atter chancen i håb om at finde en god og fast leverandør.

Jeg driver til daglig et eventsite med en masse folk bag, hvor tanken er at få lavet nogle tøjpakker til hver, der kan tåle vind og vejr. Der skal laves tryk og allerhelst brodering af vores logo på det hele. Jeg skal bruge følgende:

- Polo-shirts
- Sweatshirts
- Skjorter
- Softshell jakker
- Vinterjakker

Prismæssigt søger jeg nok mest en dansker der har bosat sig i Kina da jeg ved det kan holde omkostningerne nede, men mener du at du an give en rigtig god pris så skriv endelig. Jeg skal til at starte med bruge ca. 15 stk. af hver og måske 30 stk. poloer så der er lidt ekstra. Farven må meget gerne være sort og brodering/tryk skal være hvid.

Kan du give mig et godt tilbud med en fornuftig leveringstid, da det snart er noget jeg skal bruge :)

Fra Randers
Tilmeldt 5. Aug 08
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 14:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Jeg har sendt dig en privat besked :)


Med venlig hilsen

Jens

Customize ID 

Fra Nykøbing M
Tilmeldt 13. Jun 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Svane broderi Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars

Dit problem er at du regner med at du kan få broderet I Kina.

Det kan du hvis du vil aftage tekstil, omkring 1000 stk pr. str. pr. farve.

Hvis ikke du vil betale Danske priser på udført arbejde I Danmark.

Kan du ikke forvente der er nogen, der seriøst gider lave noget for dig.

Men skulle du mod forventning mene du vil betale Danske priser for udført arbejde I Danmark, kan du jo prøve at sende dit Logo til mig.

Samt str. på tøj og hvilke farver.

hvis vi mod forventning skulle få opgaven. bliver der ikke lavet noget før den aftalte sum Penge er gået Ind på vores konto.

Sådan er det blevet på grund af talrige fidusmagere også her fra Amino.

Alle vil have luxus vare men kun betale Kineserpriser.

Du kan spørge dig selv, hvad forventer jeg I løn. du bliver enig I hvad du godt vil have.

Det næste du så skal tage stilling til er, Har de der skal brodere / trykke Sy mit tøj ikke fortjent det samme.

Venlig hilsen

Maj-Britt Svane

Svane broderi

e.svane@mail.dk

Det er farligt at leve, Det dør man af. Ingen har overlevet så vidt jeg ved.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)