Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ansættelseskontrakt til timelønnet

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 06:56
Hvor mange stjerner giver du? :
  Er der nogen af Jer som ligger inde med en kopi af en ansættelseskontrakt til en timelønnet person?

- Eller har nogle gode tips til hvad der skal stå i kontrakten?

Jeg har styr på hvad der skal stå i en ansættelseskontrakt til en fuldtidsansat i henhold til funktionærloven, men at skulle lave en kontrakt til en timelønnet er helt nyt.

Det er ikke fordi der er de store forkromerede rammer den skal omfatte, men jeg skal blot vide om der er noget specifikt som jeg bør være opmærksom på i forhold til en fuldtidsansat. Jeg tænkte på bl.a. antallet af forventede arbejdstimer. Det kan jo af gode grunde ikke stå i kontrakten af vedkommende er ansat fuldtid på 37,5 timer, da personen jo bliver timelønnet af den grund at antallet af arbejdstimer kan variere fra uge til uge.


Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper,

På Startvækst.dk kan du faktisk finde en masse ansættelseskontrakter. Se dem her.

Håber dette er brugbart, held og lykke.

// Jesper Skov

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper

Jeg kan evt. prøve at sende dig en mail med den jeg bruger her i virksomheden til nye medarbejdere.

Mvh
Christian

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jesper

 

Jeg har lige ansat en timelønnet grafiker.

Du kan få en kopi af kontrakten, hvis du vil.

Bare send en mail.

mvh Hans

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :
  Hej Jesper, Christian og Hans,

Tak for lynhurtig respons .
Det viste sig at det jo ikke var så meget anderledes end en kontrakt til en fastlønnet, men det var meget rart lige at få det helt på det rene.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :
 


EDIT: Lækkert med dobbelt indlæg - det skulle nu være fixet.


Tilmeldt 16. May 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

en mulighed www.ret-raad.dk/download.php?id=2004071413063175500014790

Jesper Norbøll:
  Er der nogen af Jer som ligger inde med en kopi af en ansættelseskontrakt til en timelønnet person?

- Eller har nogle gode tips til hvad der skal stå i kontrakten?

Jeg har styr på hvad der skal stå i en ansættelseskontrakt til en fuldtidsansat i henhold til funktionærloven, men at skulle lave en kontrakt til en timelønnet er helt nyt.

Det er ikke fordi der er de store forkromerede rammer den skal omfatte, men jeg skal blot vide om der er noget specifikt som jeg bør være opmærksom på i forhold til en fuldtidsansat. Jeg tænkte på bl.a. antallet af forventede arbejdstimer. Det kan jo af gode grunde ikke stå i kontrakten af vedkommende er ansat fuldtid på 37,5 timer, da personen jo bliver timelønnet af den grund at antallet af arbejdstimer kan variere fra uge til uge.


Fra Frederikssund
Tilmeldt 21. Dec 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Jesper Norbøll

 

Sørg for at få kontrakten lavet så den opfylder lovens ord og bogstav ellers kan det blive dyrt - du må nok også belave dig på at betale for det - du kan downloade kontrakter på nettet, men du kan også for kun 500,- kr. få kreeret en ansættelseskontrakt som lovgivningsmæssigt er iorden tjek www.human-match.dk

 

MVH

 

John Jørgensen

Fra Køge
Tilmeldt 25. Mar 07
Indlæg ialt: 106
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du er medlem af Dansk Byggeri f. eks, har også allemulige formularer liggende på deres hjemmeside

 

/Bo

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)