Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må man "markedsføre" andre virksomheders produkter?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Aug 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Ifm. med forestående lancering af vores hjemmeside+koncept, vil vi høre Jer ad omkring vores fremgangsmåde.

Vi tilbyder en ydelse i form af online promovering af andre virksomheders produkter. Virksomhederne kan købe en pakke ved os, hvor de opnår promovering af x antal af deres produkter i en bestemt periode.

For ligesom at "kickstarte" projektet, havde vi tænkt os uopfordret og uden indledende salg, at begynde at promovere produkter alligevel - dvs. at den pågældende virksomhed (og dens produkter), som vi promoverer ikke nødvendigvis er vidende om dette. Formålet er dels at komme i gang og have noget indhold - men også mhp. efterfølgende at kunne vise virksomheden, at der har været interesse for deres produkter. Det skal nævnes, at vi tit vil benytte os af at videregive tekst+billeder, som vi har fundet på virksomhedens hjemmeside - men vi vil ALDRIG lade det se ud som om, at det er vores produkt eller at det er os, der sælger det. I stedet vil vi henvise til virksomheden/butikken.

Men er der nogle problemer ifm. dette? Vi vurderer, at det er fuldt lovligt - og vil gøre det ved at promovere produktet med en tilknyttet tekst der siger "produktet er set ved XXX" - altså en slags blog nærmest. Men er det for frækt og kan man komme i problemer med noget sådant?

Alle input er velkomne. Tak på forhånd.

Tilmeldt 11. Dec 12
Indlæg ialt: 408
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

man må ikke snuppe billeder og tekst og bruge dem hvis de tilhøre andre og man ik har fået lov så det er et problem .desuden kunne jeg forstille mig at mange firmaer godt vil vælge hvilken form for markedsføring de bruger og hvad de bliver linked sammen med og vil tror i kunne få nogle rigtig kedelige sager på nakken .... det var ik noget jeg turde begive mig ud i 

men hvorfor vil i også markedsføre firmaer der måske ik er med på den der er jo masser af firmaer der tilbyder at blive affiliate partner og det lyder som om det er det i gerne vil lave 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)