Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Registrering af ny afd. i andet land?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.
Jeg har en partner der driver en virksomhed i USA, og vil nu ind på det danske marked som jeg skal stå for. Jeg er dog på bar bund når det kommer til det juridiske. Hvordan gør vi fx med registrering af virksomheden - er det et dattervirksomhed der skal laves og hvordan registreres dette?

Er der nogen der har prøvet ligende før, og evt har nogle gode tips og tricks til det administrerende?


Bedste hilsner!

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er flere muligheder, herunder fx. Oprette et datterselskab hvor du fx. Selv ejer en andel. Alternativt kan man registrere en filial eller et agentur.
Der kunne dog være en ide i at tage kontakt til en rådgiver og fortalte mere indgående om produkt, finansieringsforhold og evt. Ønsker i måtte have således dette kommer til at foregår ordentligt.
Endeligt skal man huske at have sin dokumentation i orden for samhandel mellem dansk og amerikansk afdeling. Skat kører i disse dage særdeles hårdt på translationer som kan tænkes at have til formål at mindske overskud i dk ril fordel for lavere beskatningslande.

Statsautoriseret revisor - København

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)