Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

The top 3 of webshops udbydere

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Vedbæk
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej !

 

Jeg overvejere at starte min egen webshop, men før jeg kaster mig ud i en eller anden udbyder , så vil jer høre jeres TOP 3 til Webshop udbydere, i må meget gerne skrive pris og begrundelse for jeres valg

 

mvh. Benjamin

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Der findes mange webshops
Der findes de gratis

OSCOMERCE
E-cart
og andre opensource programmer

Så findes der dem man betaler for

Dandomainn
Scannet
de 2 er dem der er mest omtalte

Så findes der den som alle tilmelder sig også selvom det ikke bruges som en webshop men pga søge optimeringen



 



Onlinesalg.dk



 



 



 



Jens



 



Fra Vedbæk
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jens!

 

tak for dit svar, jeg vil lige tage mig tid til at kigge nærmere på de forskellige udbydere. har et indtryk af at der er stor forskel på pris og kvalitet.

 

-Benjamin

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 15:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Benjamin,
Ja du har helt ret i at der er en sammenhæng mellem pris og kvalitet, men derudover skal du også have paramtereren funktionalitet på...og evt. også flexibilitet, udbygningsmuligheder, interfaces...

Derfor er min TOP3 over webshops højst sandsynligt ikke den samme som din.

Som Jens skriver er der eks. Dandomain og Scannet - det er et par gode "begynder" shops, men har du nogle specifikke krav, er det langt fra sikkert det er dem du skal satse på. Er du ude efter en standard shop der fungerer og har du ingen specielle krav er det dog nogle rigtigt gode muligheder.



Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Fra Vedbæk
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Regin !

 

Har tilbragt meget tid på at læse diverse tråde omkring webhotels/shops etc. løsninger med hensyn til design osv.

Jeg tror at når jeg får ideen på plads og hvordan jeg har tænkt mig at gøre det, vil jeg nok forsøge mig med en standard løsning da jeg selv er igang med at lære HTML , CCS så jeg kan selv stå for programeringen af min hjemmeside. - men jeg ville nu engang gerne se din top 3 :) ( + og - på dem )

 

-mvh Benjamin

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Benjamin,

Jamen det er jo bare fint så...hvis du er ved at lære HTML og CSS, vil jeg helt klart anbefale dig at holde dig til enten Scannet eller Dandomain...OSCommerce ryger du hurtigt ud i at skulle kunne kode HTML.

Min top 3...ja det var nok lidt dårligt forklaret, men jeg har ikke en top3.

Det kommer helt an på dine krav og ønsker...Er det fx. en ulempe at du ikke har et "rigtigt" CMS i scannet shoppen - ikke hvis du ikke skal bruge det....

Men som det er nævnt herinde et par gange før, test de forskellige systemer og se hvad der passer dig bedst. Har de enkelte systemer de features du skal bruge, og vælg så det du syntes fungerer bedst...

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 06-08-2007 15:54:13 Forfatter: Regin Madsen Hej Benjamin,

Jamen det er jo bare fint så...hvis du er ved at lære HTML og CSS, vil jeg helt klart anbefale dig at holde dig til enten Scannet eller Dandomain...OSCommerce ryger du hurtigt ud i at skulle kunne kode HTML.

Min top 3...ja det var nok lidt dårligt forklaret, men jeg har ikke en top3.

Det kommer helt an på dine krav og ønsker...Er det fx. en ulempe at du ikke har et ''rigtigt'' CMS i scannet shoppen - ikke hvis du ikke skal bruge det....

Men som det er nævnt herinde et par gange før, test de forskellige systemer og se hvad der passer dig bedst. Har de enkelte systemer de features du skal bruge, og vælg så det du syntes fungerer bedst...


 

Du mente vel :

OSCommerce ryger du hurtigt ud i at skulle kunne kode PHP (IKKE HTML)

 

Jeg ser oscommerce som det bedste system, mulighederne er mange og der findes vildt mange og gode Contributions. Men det kræver jo lige php skills. Personligt er jeg ikke skarp i php, kan faktisk kun rette i det. Men hvis man kan php skal man sgu gå efter oscommerce.

Fra Aars
Tilmeldt 5. Jan 06
Indlæg ialt: 238
Fra  e-kompagniet ApS Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Magle,

Jep det var det jeg mente...skal kunne kode PHP

Ja OSCommerce er et godt system...men om det er det bedste vil jeg nu stadig mene kommer an på ens krav...

Mvh Regin Madsen
www.e-kompagniet.dk - websider og shopløsninger baseret på dynamicweb, wordpress/woocommerce, umbraco og magento

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 06-08-2007 15:02:52 Forfatter: Workismylife
Hej Jens!


tak for dit svar, jeg vil lige tage mig tid til at kigge nærmere på de forskellige udbydere. har et indtryk af at der er stor forskel på pris og kvalitet.


-Benjamin


 

Det er korrekt som Regin siger hold dig til det du kan finde ud af.. hvis ikke du kan programmere så benyt dig af dem der er færdig udviklet.. evt søg webshop her på amino eller google.. Der findes jo et hav af udbydere, og de tilbyder stort set alle en demo.. så du kan se om det er noget for dig

 

Det har du ret i men prisen er ca. det samme alt efter hvad jeg selv har luret lidt.. Kvalitet er vel en smags sag..

Nogle ønsker mange funktioner, andre ønsker smart design.

Jeg ønsker det skal være mega bruger venligt, og nemt at gå til. og gerne hvor jeg skal lave så lidt som muligt..
derfor det helst skal være udviklet unikt       

 

Jens

 

Tilmeldt 13. Sep 05
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 11:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter 10 års erfaring med e-handel har jeg valgt følgene til mine kunder:

Gratis shop:
Joomla incl. Virtuemart
www.joomla.org
www.virtuemart.net

Dvs. man betaler kun for opsætning af shoppen og et design, der er intet licens beløb eller pr md. betalinger.

Når man har sin shop kommer der også udgifter til markedsføring online mini kursus, SEO mini kursus m.m.




 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)