Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

godt forum for iværksættere?

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Nogle der kender et godt forum for iværksættere som omhandler andet end internet opstart?

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

I sense sarcasm

Tilmeldt 14. Feb 13
Indlæg ialt: 21
Fra  www.forsikringsgennemgang.dk Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

He he :-)

 

Anders / [Signaturlink uden for signatur, fjernet af moderator]

Fra Køge
Tilmeldt 22. Mar 10
Indlæg ialt: 484
Fra  IT Operators Aps Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Desværre har trådstarter jo ret. 95% af alle indlægamino handler efterhånden om SEO eller affiliate

Der er ikke mange andre brancher eller startups - desværre.

Kim

IT Operators Aps - Professionel IT Service og Support 

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Gregersen:

Desværre har trådstarter jo ret. 95% af alle indlæg på amino handler efterhånden om SEO eller affiliate. 

Der er ikke mange andre brancher eller startups - desværre.

Kim

ja og det er rigtig ærgerligt synes jeg - der er mange andre områder som også kunne bruge fokus i form af forbedringer hvor man kunne starte en virksomhed op på det grundlag - det kunne være rart med et forum hvor man også kunne snakke om andre ideer end lige noget der bygger på 1 og 0 :)

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra ukendt
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja Amino.

Jeg deler ikke jeres opfattelse. Der er i de forskellige kategorier jo masser af indlæg der omhandler andet end SEO og affiliate og internetvirksomheder. 

Der er jo også søgefunktionen hvor man kan finde alle guldkornene fra tidligere debatter.

Det er jo ofte sådan at når man har en bestemt opfattelse, f.eks. at de fleste tråde handler om internetvirksomheder, så er det også dem man ligger mærke til, hvor ved man kan komme til at overse de andre debatter.

Bedste hilsner

Roar

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Roar Mohammed Johansen:

Det er jo ofte sådan at når man har en bestemt opfattelse, f.eks. at de fleste tråde handler om internetvirksomheder, så er det også dem man ligger mærke til, hvor ved man kan komme til at overse de andre debatter.

Bedste hilsner

Roar

Hvis du på nuværende tidspunkt ser de 10 aktive tråde i øjeblikket, så er fem af dem omhandlende internet. Sådan er det selvfølgelig ikke hele tiden, men jeg vil give de andre ret i, at de fleste tråde altså omhandler folk som vil have deres webshops bedømt, hvilken løsning til webshop skal de bruge, hvordan kommer de på side 1 af Google og så er der ufattelig mange der efterspørg programmører som kan lave deres hjemmeside/webshop ganske gratis.

Dette fylder vel 70% af Amino og jeg deltager gerne i mange forskellige tråde, så det med at man kun har øje for internet-tråde er ikke korrekt!

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

mon det er fordi at det er et åbent forum at folk holder tilbage med at spørge om andet end internet - eller mangler der simpelthen et mere teknisk iværksætter forum for opfindertyper?

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

dbot.dk:

mon det er fordi at det er et åbent forum at folk holder tilbage med at spørge om andet end internet - eller mangler der simpelthen et mere teknisk iværksætter forum for opfindertyper?

Jeg tror i bund og grund, at det handler om at webshop er for mange lettere at starte op end en anden type virksomhed (kræver ikke for meget i startkapital) eller også mangler der blot kreative typer, da jeg synes jeg ser en del tråde om personer som gerne vil starte virksomhed, men de ved bare ikke hvilket produkt de skal sælge - det må andre så hjælpe med dem :)

Synes det er godt, at vi kan hjælpe hinanden men man burde da som minimum selv vide, hvilket produkt(-er) man gerne vil sælge. Og på den baggrund tror jeg mange vælger en webshop, da det er overskueligt og ikke nødvendigvis kræver, at man er kreativ.

Og nej, jeg siger IKKE at folk som har en webshop ikke er kreative :)

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man ser på produktions virksomheder er det bestemt noget jeg vil give ret i, ikke er det mest omtalte emne herinde ...

Hovedparten starter en webshop eller lign op, evt noget rengørings service. Det koster trods alt ikke ret mange penge, og de skal ikke ud og købe en svejserobot til XXX.XXX kr, så trods alt også ganske naturligt at det ikke er noget som lokker mange.

Håber personligt sidst på året at have råd til at købe lidt maskine, og kunne starte et produktionsfirma op, så håber da at der kommer lidt mere liv på denne del af iværksætter delen herinde - Ikke altid det er lidt nemt at få respons omkring, som fx webshop, SEO eller lign.

 

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)