Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har prøvet..!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa!

Så tror jeg tiden er ved at være moden for en runde feedback på mit site. Jeg er 1. klasses amatør, jeg kan ikke engang html. Siden er lavet i Dreamweaver 8.

Indtilvidere har jeg fået blandet feedback. Har bla. hørt "god ved øjnene", "nem at navigere", "den er kedelig" og "farven på links'' ødelægger det"..

Som den opmærksomme læser vil erfare har jeg hørt både i øst og vest. Jeg er selv enormt stolt over, og glad for mit design. Der mangler stadig en del på nogen af siderne, men det er rimelig let at se hvilke sider der er "færdige" (måske skal de ændres, hvad syns du?) og hvilke der blot er blevet oprettet.

Nå, men jeg ville ihvertfald værdsætte noget feedback - passer farverne sammen, er mit logo okay, mangler der billeder osv. osv.

Mvh. Christian Olesen, PPeople.dk

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :
1. ændre baggrundsfarven, til det samme som damen i dit logo

2. Gør knap teksten federe, og prøv dig frem med lidt andre farver.

3. Brug samme skrifttype i dine overskrifter som dit logo er lavet med (du kan finde en ligende her)

 

ellers er det en fin side.

Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej magle

Tak for dit svar

1) Nå, jeg prøvede at ændre baggrundsfarven, men siden bliver meget mørk... Jeg ved ikke om det bare er mig..

2) Det vil jeg prøve :-)

3) Jeg prøver lige om jeg kan finde skrifttypen... havde en formodning om at siden kunne gå hen og blive for ensformig og "cyperspace" med den skrifttype :-)

Lige et spørgsmål - hvis man laver overskrifter med en font, der ikke er default, hvordan kan man så gøre, så "brugeren" der ser siden ser netop den font man har brugt, og ikke bare "times new roman" eller sådan noget..?

Mvh. Christian Olesen, PPeople.dk

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Du laver bare overskriften/knapperne, eller hvad det nu skal være om til et billed. På den måde ser alle brugere dem på samme måde.

Jeg smed lige et screenshot ind i photoshop med den ændrede baggrundsfarve, og jeg syntes nu det så meget lækkert ud..



Fra Odense
Tilmeldt 5. Mar 07
Indlæg ialt: 58
Skrevet kl. 03:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Okay.. lidt ligesom nu, hvor mine overskrifter er billeder.. jeg havde håbet på en lidt lettere/hurtigere måde.. Du synes ikke baggrunden bliver for mørk?

Mvh. Christian Olesen, PPeople.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)