Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til domaenerobotten.dk (find domæner til affiliate)

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

4 ord er da meget, har du regnet efter antallet af kombinationer (jeg har ikke...)? Derudover får man svaret med det samme og behøver ikke give dig sin e-mail adresse. Domænerne er ligeledees billigere da der ikke skal sendes provision til dig :-)

Din er smart lavet dog med de 2 bokse ingen tvivl om det.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:31

Søren.Pedersen:

4 ord er da meget, har du regnet efter antallet af kombinationer (jeg har ikke...)? Derudover får man svaret med det samme og behøver ikke give dig sin e-mail adresse. Domænerne er ligeledees billigere da der ikke skal sendes provision til dig :-)

Din er smart lavet dog med de 2 bokse ingen tvivl om det.

4 ord giver 288 resultater, som fordeles på 6 TLD'er, så det må være 48 (det er med og uden bindestregsdomæner). Det passer også med 4*3*2. Jeg kan godt se at det er en svaghed at man skal aflevere sin email, ligesom at svaret først kommer når det er rendt igennem. Hvis det en væsentlig faktor for succes, så må jeg se om jeg ikke kan få optimeret til det :-). 

Jeg kan se registreringsprisen for et DK domæner er 44 DKK, kontra 45 DKK ved Surftown. 

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 13:34

Casper Schneidereit:
Det passer også med 4*3*2.

Nå er det sådan det regnes ud :-)

45 DKK hios surftown (bvadr) er vist kun hvis du har hotel i forvejen, er ikke kunde der mere så det er ikke noget jeg ved.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:38

Søren.Pedersen:

45 DKK hios surftown (bvadr) er vist kun hvis du har hotel i forvejen, er ikke kunde der mere så det er ikke noget jeg ved.

Jeg er heller ikke så stærk i deres priser. Men for tiden har de faktisk et ganske fordelagtigt tilbud (på trods af de også giver affilaite afregning). De må tjene godt på de kunder, som beholder hotellet efter det første år...

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 13:43

Casper Schneidereit:
tjene godt på de kunder, som beholder hotellet efter det første år...

Problemet med surftown og visse andre udbydere der ikke kører så godt for tiden er at de bruger en masse penge på at få nye kunder fremfor at beholde dem de har, check trustpilot og se deres rating, er da under alt kritik. Surftown mister mange kunder for tiden.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 13:52

Søren.Pedersen:
Problemet med surftown og visse andre udbydere der ikke kører så godt for tiden er at de bruger en masse penge på at få nye kunder fremfor at beholde dem de har, check trustpilot og se deres rating, er da under alt kritik. Surftown mister mange kunder for tiden.

Det er deres strategi og måler du økonomisk , så ser det da ikke helt dumt ud. Personligt har jeg også selv skiftet væk fra Surftown, da det kørte rigtig dårligt.

Anyway, så det det heller ikke fordi jeg vil debattere hosting (det ved jeg slet ikke nok om). Det var mere for at vise, at de faktisk er ganske konkurrencedygtige på prisen. 0 DKK for et domæne (med hosting), kan vel næppe gøres meget bedre :-).

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 13:53

Casper Schneidereit:
kan vel næppe gøres meget bedre

Nej ikke hvis man skynder sig at flytte med det samme :-)

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:30

Søren.Pedersen:
Nej ikke hvis man skynder sig at flytte med det samme :-)

Det er nu ikke engang nødvendigt: "Hvis Kunden ikke ønsker at forlænge abonnementet, skal Kunden blot forholde sig passivt til denne og øvrige meddelelser fra Surftown.". Kilde

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 19:24
Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 119
Fra  Studiesalg.dk Skrevet kl. 19:46

Casper Schneidereit:
Jeg har koblet en anden funktion på: En liste over ledige .dk domæner på 3 tegn.

Ser ud til der er en fejl i linket.

Vil dog sige thumbs-up for en god side, den fungerer rigtig godt (meget bedre end den anden som der blev linket til)! Yes

Et forslag til udvidelse, kunne måske være en form for synonym-ordbog?? Altså en slags 'Andre forslag', hvor den finder lignende ord, og giver forslag til domæner? Det er helt sikkert en stor opgave, men kunne også være en rigtig nyttig funktion hvis den bliver programmeret godt ;)

Som andre har nævnt bør den også programmeres ift. ÆØÅ stadig ikke er helt velset i URL's.

Mvh. Rasmus

www.easify.dk

Freelance webprogrammør med 12 års erfaring til 399,- i timen. Ekspertise indenfor PHP, MySQL, samt frontendudvikling.

Side 3 ud af 4 (34 indlæg)