Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner til velkørende e-handel

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en samarbejdspartner til at hjælpe mig drive min e-shop her i Danmark samt hjælpe mig med at skalere min shop til Sverige, Norge og evt. Finland. Shoppen er i dag veldrevet og omsætter for rundt regnet 1,5-2 mio. årligt alene i DK. Vi opererer kun ud fra et fjernlager, så alt logistik kører allerede.

Årsagen til at jeg søger nye kræfter er, at jeg har gang i andre projekter, hvor hellere vil bruge min tid og derfor er det oplagt at finde en personlighed, der både har det rigtige drive og energi til at tænke nyt indenfor min branche.

Du er:

Du bor fra Århus. Du er struktureret. Du er en dygtig handelsmand/sælger. Du ved en helt masse om markedsføring, og gerne SEO og AdWords. Du HAR erfaring fra tidligere, hvor du har været med til eller selv drevet en online handel. Du har 15-25 timer ugentligt, hvor du er villig til at give den max gas med udviklingen af shoppen i DK, Sverige og undersøge mulighederne i Norge og Finland - herunder alt hvad der kræves.

Jeg har:

En veldrejet shop med spændende produkter. En fantastisk logistik løsning, som nemt kan skaleres. 100% styr på administration i virksomheden.
Jeg er selv serie-iværksætter med forskellige virksomheder bag mig, og derfor en masse at byde ind med på alle områder af driften og udviklingen af en e-shop.

Du tilbydes:

Mulighed for et spændende eventyr, hvor du kan opnå ejerandele i virksomheden og løn efter kvalifikation og resultater.

Glæder mig til at høre fra dig.


Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jan 10
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Det kunne muligivis godt være noget for mig.

Jeg er uddannet Markedsføringsøkonom og har nu selv et par forretninger jeg driver til hverdag.

Hvordan fungerer ansøgning? Kan man ringe til dig og tage en snak?

Mvh Nicklas Østergaard

www.NordicMarketing.dk

Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Send mig en PM - hvis du er interesseret.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)