Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Værdi af trafik

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Ringe
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Sammen med 2 partnere er jeg ved at lægge sidste hånd på en projektbeskrivelse som skal danne grundlag for en ansøgning om offentlige midler til udvikling af en portal.

Vi har netop været til 1. møde med den institution hvor vi kan søge om midlerne og de har set vores oplæg som de finder meget interessant, men de ønsker at få mere at vide om hvordan vi selv vil skaffe økonomi til driften efter portalen er færdigudviklet og her er jeg meget i tvivl om hvordan jeg værdisætter den trafik som vi får og hvordan vi i givet fald skal prissætte vores bannere.

Portalen kommer på sigt til at køre på flere forskellige løsninger og vi mener at hver løsning vil generere ca. 4000-5000 unikke besøgende pr. dag som hver især ligger på +4 sider pr. besøg dvs. omkring 20.000 sidevisninger pr. dag pr. løsning.

Hvor meget vil i groft estimeret mene at man vil kunne vurdere værdien af bannere til. Bannerne vil være meget målrettet og den besøgende vil med stor sandsynlighed have kendskab til bannerleverandøren og vil alt andet lige have et godt incitament til at udnytte de tilbud som der bliver annonceret med.

Jeg håber i forstår mit spørgsmål og at i med de meget sparsomme oplysninger kan give mig et estimat.

Keld Jakobsen Comito.dk Fra Kompleks Ide Til Intelligent Løsning

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)