Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

råd til outsourcing af software udvikling

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 14. Nov 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har en kommerciel baggrund og vil gerne udvikle en international applikation med tilhørende website. I den forbindelse vil jeg søge efter software udvikler(e) (virksomhed eller person). 

Jeg overvejer, at outsource (udvikling, service og vedligeholdelse) på eLance.com/odesk.com men der er risiko for at de forslag der kommer ind er fra forskellige lande hvor rettigheder ikke er på dansk/europæisk standard.

Er der nogle råd omkring outsourcing og samarbejde herunder kontrakt forhold eller risici for fx tyveri af ide?

Hilsen,

Tim

Fra København
Tilmeldt 5. May 12
Indlæg ialt: 18
Fra  adaptsys Skrevet kl. 12:57
Hvor mange stjerner giver du? :

ja da , jeg har masser af erfaring.. 

kontakt mig endelig. skype: adaptsys.dk

mobil 60804999

web www.adaptsys.dk

Fra København
Tilmeldt 5. May 12
Indlæg ialt: 18
Fra  adaptsys Skrevet kl. 16:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht. til tyveri af idéer, er det ofte diskuteret her på Amino

Som jeg ser på det, kan du aldrig garderer dig mod det, om det så er i Danmark, eller i udlandet.

Så for dig handler det om at finde en god samarbejdspartner der ser et perspektiv i at udvikle et langvarigt samarbejde med en klient.

Sådan nogle virksomheder findes der heldigvis et par stykker af. Jeg har brugt de fleste sites, også Elance og jeg må sige med god erfaring.

Men igen det er dig der skal være årvågen, eller allierer dig med folk som har erfaring og et netværk at trække på.

Og grunden til jeg gerne rådgiver ganske gratis er af den grund, at jeg gerne vil udvide mit netværk.

Tilmeldt 3. Apr 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tim.

Hvis du stadig er på udkig efter outsourcing firmaer, kan jeg hjælpe dig i Ukraine. Vi er en dansk eget virksomhed med et fast team af udviklere som er ledet af en derboende dansker. Hvis det har interesse er du velkommen til at skrive til mig på christian.friesz@pal-solutions.dk

Med venlig hilsen

Christian

Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 1
Fra  IT247365 Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tim,

Håber ikke jeg kommer for sent med mit råd?

Hvis du vil være helt sikker på at dine IP rettigheder bliver respekteret skal du "nok" holde dig indenfor EU. Hvis du ydermere har personfølsomme data involveret er du tvunget til at holde dig inden for EU.

Jeg hæftede mig dog ved at du ønsker både udvikling, service og vedligehold. Hvis dette er tilfældet er det ikke en fordel for dig at outsource, men så har du brug for near/off-shoring i stedet. Med denne model får du dit helt eget udviklingsteam og væsentligt billigere end outsourcing....hvis du sammenligner med en top-professionel freelance løsning fra Indien og f.eks et tilsvarende nearshore team fra Bukarest, er pris niveauet noget nær det samme, afstanden er kortere, kulturforskellene er negligerbare, ingen tidsforskel, billigere rejser, etc.

tag et kig på www.IT247.dk - så bliver du "taget i hånden" hele vejenWink

Venlig hilsen

Ole

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)