Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sprællevende hummer leveret lige til døren.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Mange tak for alle jeres tilbagemeldinger. Jeg retter det hele til i morgen.

Jeg skal nok få den online betalingsdel op at køre så hurtigt som muligt.

Hummerene bliver fløjet friskfanget "hjem" fra canada hver mandag og i den uge der går indtil næste levering opbevares de i hummerakvarier med frisk, iltet saltvand.

En hummer kan uden problemer opbevares i akvarier i mange måneder inden salg og bliver det også ofte grundet den dyre hjemtransport. Men det kan smages på kødet.

Med hensyn til vægten, så vejer vores hummere omkring 600-650 gram. Store nok til at dele i 2 og en perfekt størrelse som hovedret.



Hilsen Mads





Venlig hilsen Mads Bro En Sprællevende hummer - leveret til dørtrinnet. www.friskhummer.dk
Fra Tune
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :
kan man selv have en gående...

 

hvad spiser sådan en krabat...

 

ja ja, tænker bare ... ;) sådan have en akvarium med en hummer gående...

Tilmeldt 7. Aug 07
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Venlig hilsen Mads Bro En Sprællevende hummer - leveret til dørtrinnet. www.friskhummer.dk
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 07-08-2007 23:12:09 Forfatter: MadsB
Mange tak for alle jeres tilbagemeldinger. Jeg retter det hele til i morgen.

Jeg skal nok få den online betalingsdel op at køre så hurtigt som muligt.

Hummerene bliver fløjet friskfanget ''hjem'' fra canada hver mandag og i den uge der går indtil næste levering opbevares de i hummerakvarier med frisk, iltet saltvand.

En hummer kan uden problemer opbevares i akvarier i mange måneder inden salg og bliver det også ofte grundet den dyre hjemtransport. Men det kan smages på kødet.

Med hensyn til vægten, så vejer vores hummere omkring 600-650 gram. Store nok til at dele i 2 og en perfekt størrelse som hovedret.



Hilsen Mads





Sørg for at skrive det på siden........det kan endda gøre det endnu mere attraktivt, når man sidder sammen med vennerne og siger...."Den hummer du sidder og spiser nu, er fløjet hjem fra Canada og leveret direkte til døren" - (lidt en cool ting )

 

Størrelserne skal også med på siden.....

 

Hatten af ;o) Det er sgu et cool site - Sørg for masser af SEO, så ingen kan undgå at vide at du/I eksisterer...

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 25. May 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Det var da en sjov idé! Kunne helt sikkert finde på at bestille - med eller uden Dankortbetaling.
Der er lige noget med æ, ø og å på siden "Helt frisk" og det samme når man søger på leveringsdage - der mangler et ø i lørdag.

Rigtig meget held og lykke!

Mvh Tanja MiraDesign - hvis du vil have smykker ingen andre har
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Kommer I til at levere krebs? Det ville være dejligt at kunne bestille krebs over nettet til det kommende kräftskiva :)

Ellers er jeg enig i det der er blevet sagt, særligt når vi taler kortbetaling.

Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)