Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ideer til ung iværksætter

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle sammen

Jeg har gået rundt i noget tid med en tanke om at lave et firma! problemet er bare det at jeg ikke rigtigt kan få fastlagt med på den vej jeg skal tage?

Så derfor tænke jeg at i jo kunne hjælpe mig!

Så hvis i har nogle gode iværksætter ideer, som i ikke selv har tid og lyst til at tage frem i lyset, må i meget gerne skrive dem her :-)

Det må meget gerne være ting som ikke koster noget at oprette, da min pengepung er fuldstændig tom :-)

Tak på forhånd!

Tilmeldt 22. Feb 13
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

der er mange fra andre lande der kommer til Danmark for at blive gift, da det er nemmere her i landet at blive gift, end så mange andre. Så en affiliate side med fx navn weedingguidedenmark.com der fortæller om reglerne og med affiliate reklamer der relatere til det. Så vidt jeg ved er der ingen som har en ligende side.

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Det rád der lige kommer op.

Spar penge sammen og imellem tiden tænk over hvad du kunne tænke dig, syntes der mangler, eller hvor du kan gøre en mærkbar forskel.

Mens du sparer op og tænker så undersøg og læs alt om hvad der kræver at starte op.

Chancen for at få succes med den opskrift er lig nul, desværre gid det var så let.

Der er fyldt med at hvad du skal bruge her.

Find ud af hvad du skal kunne får at det til lykkes, lav en liste og start fra ende om emnet, sæt ordentligt ind i det.

Efter dette er mere klogere på det hele, det kan jeg love dig!
Tilmeldt 22. Feb 13
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Eventuel læs Martin Thorborg bog iværksætter til jeg dør

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lav et firma som indsamlet ølkapsler og sælger dem som metal skrot, kg prisen for metal ligger på omkring 70øre

Der findes helt sikkert kkke andre på det marked, om det er stort vides ikke, men prøv...



Arhhh folk som ikke ved hvad de skal lave, men bare være selvstændige med lige meget hvad, skal lade være og finde noget andet at bruge deres tid på...

 

Fra Bjerringbro
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 75
Fra  Partypoint Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan da godt være en dygtig iværksætter uden lige at have den rigtige ide fra start flere prøver da forskellige ting af inden de finder ud af helt præcis hvad de skal holde fast i

Mvh Jonas Kolding

Partypoint - Midtjyllands fedeste udlejning af festudstyr. Uanset om du skal bruge jukeboxSlush Ice maskine eller et lydanlæg med power!

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 23:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv at læs indlægget igen, hvor er iværksætteren i det.

Og hvem er det der har skabt en succes eller bare skabt noget sådan og med det udgangspunkt ?
Fra Bjerringbro
Tilmeldt 6. Mar 09
Indlæg ialt: 75
Fra  Partypoint Skrevet kl. 23:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm tja kan nok ikke lige nævne nogle der er startet helt uden egenkapital men martin Thorborg startede med at sælge computer spil :-) det gør han vist ikke så meget i mere

Mvh Jonas Kolding

Partypoint - Midtjyllands fedeste udlejning af festudstyr. Uanset om du skal bruge jukeboxSlush Ice maskine eller et lydanlæg med power!

Tilmeldt 7. Nov 11
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Nej han startede med en ide og en f...... masse arbejde og do what ever it takes.

Det er ingen kritik eller får at være negativ.

Første godt det føles let når man lige kommer ind og ser og høre om andre.

Men det kræver utroligt meget og ekstra ...

Med mindre man arver en ordenligt røvfuld penge.

Man kan lige så godt være realistisk og der er jo stort set alt i hjælp herinde af div indlæg og artikler om alle emner som omhandler dette, køb et plus og få endnu mere hjælpe lige fa ebøger og super fede videoer.

Men ønsker ham alt held og lykke stod det til mig skulle det endu mere opmærksomhed på dette for unge friske mennesker med en masse gåpå mod
Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle sammen igen.

Jeg fik en ide igår formiddag, men ved ikke om den er god...

Den handler om at lave en forening/ virksomhed med det formål at få en egenkapital der er stor nok til at overtage enten en Engelsk eller en Dansk klub.

Er det noget man kunne lave?

Jeg regnede med at starte projektet op til sommer, og så de næste 3 år skal den så kører, hvor folk kan ligge penge ind og få nogle aktier i stedet for.

Ved godt at det lyder meget ala Fodboldselskabet a/s, men jeg har ikke tænkt mig at projektet skal toppe inde for et par måneder, nej det skal det først om 3 år...

Kom med en masse konstruktiv kritik, samt råd til hvordan jeg kan lave et sådan selskab

Kom frisk!

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)