Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp mig med markedsføring

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Hellerup
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 36
Fra  baboony.dk Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer 

Jeg ønsker at markedsfører min web-shop.

Shoppen sælge e cigaretter, e væsker og tilbehør.

Har prøvet at kontakte google vedr. Ads, men det der i Danmark ikke tilladt at lave adword for disse produkter.

Skulle du have en hjemmeside eller andet som du mener ville være relevant for mit segment er du mere end velkommen ti at kontakte mig  vedr. ovenstående(PM).

Gode råd modtages også Big Smile

 

Håber i kan hjælpe mig

Hilsen

Edin Avdic

www.ebakko.dk

Billige E-cigaretter, e væsker samt tilbehør til e cigaretter. Klik ind på www.ebakko.dk   Big Smile 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Edin.

Ja det er desværre en af ulemperne ved at handle med sådanne varer, det begrænser mulighederne for markedsføring.

Har du overvejet at blive annoncør hos et affiliate netværk? Jeg er dog ikke helt klar over hvilke retningslinjer disse har med hensyn til annoncetyper, men du kan da prøve et par af disse:

- Partner Ads

- EuroAds

- Guava Netbooster

Jeg er ikke så meget inde i affiliate, men jeg går ud fra du kan vælge diverse betalingsmodeller fx. CPC.

Fra Hellerup
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 36
Fra  baboony.dk Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucky Charm:

Hej Edin.

Ja det er desværre en af ulemperne ved at handle med sådanne varer, det begrænser mulighederne for markedsføring.

Har du overvejet at blive annoncør hos et affiliate netværk? Jeg er dog ikke helt klar over hvilke retningslinjer disse har med hensyn til annoncetyper, men du kan da prøve et par af disse:

- Partner Ads

- EuroAds

- Guava Netbooster

Jeg er ikke så meget inde i affiliate, men jeg går ud fra du kan vælge diverse betalingsmodeller fx. CPC.

Hej Lucky Charm,

Tak for det. 

Ja det er en af ulemperne. Man skal tænke lidt ud af boxen. 

Jeg er desværre heller ikke så meget inde med affiliate. Men jeg vil da undersøge mulighederne. 

Billige E-cigaretter, e væsker samt tilbehør til e cigaretter. Klik ind på www.ebakko.dk   Big Smile 

Fra Ringsted
Tilmeldt 15. Nov 06
Indlæg ialt: 297
Fra  Lampeguru.dk Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan kan det være man ikke må reklamere e-cig når man må i aviser mv?
Altså er det bare google der ikke synes der skal reklameres for det?

Lamper til enhver smag - Nu over 2000 lamper! LampeGuru.dk

Fra Hellerup
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 36
Fra  baboony.dk Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

GuruGuy:

Hvordan kan det være man ikke må reklamere e-cig når man må i aviser mv?
Altså er det bare google der ikke synes der skal reklameres for det?

Hej GuruGuy,

Det er et rigtigt godt spørgsmål. I følge google er e cigaretter ikke godkendte til brug i AdWords. Faktisk må man slet ikke markedsfører noget i shoppen så længe man sælge e cigaretter. Jeg tror bare at det er en af de regler man bare må lærer at leve medSad

Billige E-cigaretter, e væsker samt tilbehør til e cigaretter. Klik ind på www.ebakko.dk   Big Smile 

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Edin,

Jeg har sendt en PM til dig.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 1194
Fra  Riveronline.dk Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Edin

Du skal bare ordne de organiske søgemaskineresultater. Nok den bedste kilde for dig at sælge e cigaretter.

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Edin Avdic:
Har prøvet at kontakte google vedr. Ads, men det der i Danmark ikke tilladt at lave adword for disse produkter.

Du kan godt benytte AdWords inkl. søgeordet "e cigaretter" - du skal blot ikke nævne det i annonceteksten. 

Der ud over, så findes der masse af relevante søgeord som 100% overholder Googles retningslinjer, som også ville være relevant for dig.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)