Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger pålideligt kvalitetstrykkeri i Asien

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 06:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Dennis:

Alt hvad der bliver solgt i Taiwan er lavet i kina sådan mere eller mindre 

Fed kommentar.. Vil skyde på den ikke er baseret på kendskab, erfaring eller den mindste indsigt i det den kommentere på, men meget frisk.. Tror dog de Taiwanesiske værktøjsproducenter og de store stålværker der levere til alle de store europæiske grossister ville føle sig lidt truffet :)

Ikke at min kommentar her skaber mere værdi, men det er jo fredag :)

God weekend.

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Fra KBH/Chiang Mai
Tilmeldt 4. Jun 09
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 05:54

Hej Flemming

Jeg sidder selv på trykkeriet og håndterer alle opgaver i trykforløbet, sammen med min Thailandske partner, derved er kommunikations problemerne ikke meget større end i Danmark.

Derudover arrangerer vi løbende konsolideret hjemsendelse til kunderne, PT en gang månedeligt.

Hilsen

Michael

mcj@loxinfo.co.th

Fra De Meern
Tilmeldt 7. Mar 13
Indlæg ialt: 67
Fra  Mobilbiz Skrevet kl. 06:56

Hej Trine. Det er også bare nogle fede bøger. Jeg ville nok også genoveveje produktionssted. Pga. logistik osv. Jeg ville nok vælge at give lidt mere for bøgerne og sælge dem lidt dyrere - igennem andre produktbevidste kanaler. Mine øst-erfaringer er dog begrænsede, men har prøvet at blive både røvrendt og positivt overrasket. Jeg kender en der har god kontakt i østen (han lavede en drage-bamse derude til mig). Han hedder Peter Ibsen. Tror det er bamsefabrikken eller Ibsens Fabrikker i Pandrup, et sted i Jylland. Han kan måske hjælpe dig. Held og lykke med dit projekt. Frank

Fra Gistrup
Tilmeldt 13. May 09
Indlæg ialt: 2189
Fra  Tex-tryk Broderi og tryk på tøj i Aalborg Skrevet kl. 08:31

Jeg må holde med dennis ! jeg har handlet med Taiwan i rigtig lang tid og har været det ude nogle gange og alle gange hvor vi skulle se produktion vi det i kina og ikke Taiwan

Mine hjemmesider: Fodboldtøj -  Tryk på t-shirts

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46891
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:27

Ja - du hedder jo noget med T-shirt tryk og - simpel tøj produktion er LANGT større i Kina end Taiwan (findes dog i høj grad også på Taiwan).

Bogtryk mere ligeligt men håndarbejde som måske de 3 d flip kort er også mere Kina - protesten gik på det klare fejludsagn om, at alt i Taiwan er produceret i Kina.

Taiwan har på mange felter langt mere at byde på, har langt større industri national produkt end Kina per indbygger og sælger mere til Kina end Kina køber fra Taiwan. Det ændres ikke af at du har været taget til Kina for at se tøj produktion, for den er klart større der - specielt i sydKina - statistikken viser klart at Taiwan er et meget stort produktionsland - per indbygger (og de er også tæt befolkede) stadigt langt højere BNP end Kina

Avanceret tryk kan sagtens laves i Taiwan - men det var bare generaliseringen som du hopper med i Thomas jeg protesterede mod.

Jag har rejst i Asien rigtigt meget i flere formål, inkluderende ud over det Kinesiske område med HK og Macao osv -  Indien, Bangladesh og Thailand også - Taiwan er klart nr 1 logistisk og på mange varegrupper - specielt elektronik og tung industri - .

Min - og nu bliver det min personlige og ikke statistik baserede opfattelse for tøj alene - er hvis vi udelukker Europa og Americas

Tyrkiet - dyrest - god kvalitet mange muligheder rimelig fragt (visse østlande - Ukraine, Rumænien - også OK fragt og en del OK produktion.)

Kina - stadigt størst - masser af muligheder god infratruktur - relativ dyr fragt - stadigt en del via Hong Kong

Bangladesh - Indien:  billigere - upcomming og vil nok slå Kina på tøj - er vel tæt på snart - langt ringere infrastruktur - mange andre følger - Vietnam o.l.

Africa - upcomming - større og større produktion breder sig fra Sydafrica som traditionel storproducent. - Mauritzius over Kenya og Ugande - selv pæne mærker som Hugo Boss producerer der

Nordafrika - Arabisk område - upcoming - stadigt i høj grad styre fra Tyrkiet når vi taler tøn

For bogtryk ved jeg langt mindre, men den del er omfatter håndarbejde kan med fordel lægges i de tre sidstnævnte hvis det ikke er stor vægt, ellers tror jeg man skal trykke i DK - muligvis få 3 D indstiks kort håndtrykt i Asien

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra bergen, norge
Tilmeldt 18. Jul 10
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 11:54

Hej Trine

Jeg tror det beste sted for deg å søke er på www.hktdc.com. det er en forkortelse for Hong Kong trade development council. Her kan du finne ikke bare trykkerier men også uavhengige kvaliteskonrollører der mot en mindre godtgjørelse tager kvalitetskontroll på både leverandører og produkter. Det er selvsagt en udgift men sikrer deg samtidig et godt resultat.

Fra Caracas
Tilmeldt 4. Jul 12
Indlæg ialt: 131
Fra  ImportSolution ImportSolutions office : ICON III 858 Sukhumvit soi 55 10110 BKK Skrevet kl. 12:34

Tjek siden Tradesparency.com der er nogle gode trykkerier i Asien, vuderet af folk med erfaring.

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)