Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan opretter jeg en personlig mail?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jan 13
Indlæg ialt: 24
Fra  LegendaryFame Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Er der nogen der ved hvordan man opretter en personlig mail?

Med personlig mail mener jeg, at i stedet for at der f.eks. står @hotmail.com eller lignende, så kunne der f.eks. i stedet for stå @rasmus.dk, altså noget selvvalgt. 

Jeg er håber på en hjælpende hånd!

Forsat god aften.

Mvh. Rasmus

Fra Munkebo
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 421
Fra  Ansico Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Først skal du købe dit eget domæne og hoste det på et webhotel. Domænet er selve navnet rasmus.dk, mens webhotel hoster domænet og du kan så også tilknytte en webside. Nogle steder kan du købe et mailhotel i stedet, som kun hoster mail hvis du ikke vil bruge webside.

Jeg vil anbefale dig at gå til http://www.unoeuro.dk og kigge på det der. Først køber du domænet og så kan du direkte oprette din egen personlige mail. 

IT-blogger.dk - en blog om IT-support, udvikling af websider, CMS, SEO og online marketing

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Du skal starte med at finde et domæne, som er ledigt. Det kan du bl.a. gøre på www.gratisdns.dk. Når du har fundet det skal du vælge et mailhotel hos et hosting-selskab. Derfra kan de helt sikkert hjælpe dig med resten.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus C
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 105
Fra  erikback.com Skrevet kl. 06:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Ja, du kan købe dit eget domænenavn. Se her hvordan: http://erikback.com/god-e-mailadresse/

Mvh. Erik Back, ekspert i blogging. Hjælper med content, mailinglister og personlig branding

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)