Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til indkøb af kosttilskud

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..
Jeg har overvejet at starte en webshop hvor jeg skal sælge kosttilskud.. Proteinpulver, kreatin osv osv.. Men hvordan er det lige man får fat i leverandørerne? Bliver de fremstillet i Kina? Skal man tage derned personligt og lave en aftale med dem?? Er det bare en enkelt fabrik der fremstiller dem eller flere fabrikker man skal have fat i?

Har søgt på nettet om samme spørgmsål, men der er ikke rigtig nogle svar..

Håber virkelig i kan hjælpe.. Tak..

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 122
Fra  CIBIS - Fødevarerådgivning Skrevet kl. 09:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er så mange forskellige producenter af kosttilskud. En af mine kunder får fx. fra USA.
Være opmærksom på de stramme regler der omkring import fra 3. Lande, hvilke ingredienser, der er i kosttilskud, mærkning mv.
Der er desuden et ret højt gebyrsalg og markedsføring af kosttilskud i Danmark.
Sæt dig godt ind i reglerne.

Mvh Kristina Ekman-Nielsen

Fra Sønderborg
Tilmeldt 10. Apr 11
Indlæg ialt: 133
Fra  MMASHOP.DK Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi sælger på www.mmagear.dk  kosttilskud, men det er noget være bøvl at starte op med for at være ærlig.

Dels er der mange regler/krav, dels er der sidste salgs datoer, og ikke ret god avance, når man køber fra Danske leverandører

Skal du starte op, vil jeg tro du skal have den store pung op og blive registeret som importør, dette er dyrt og kræver meget arbejde. Det koster så vidt jeg husker 10000,- pr produkt man ønsker godkendt....

Mvh MMAGEAR.DK

 

www.mmashop.dk  Alt til MMA, Karate,Kickboxing,Taekwondo,Judo,BJJ,Jiu Jitsu,Muay Thai, Kosttilskud, Streetwear og trænings udstyr.

Husk at se vores blog - www.mmashop.dk/blog

Vi er skam også på google med nyheder om MMA Udstyr https://plus.google.com/+MMAShopDK

Følg vores RSS Feed: http://www.mmashop.dk/index.php?route=feed/google_product_feed

 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)