Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste/billigste elektronik leverandører/distributører

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Sep 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg driver en webshop, hvor jeg sælger diverse elektroniktilbehør såsom SD-kort, mikro usb strømforsyning, HDMI-kabler, USB HUBs og lignende. Jeg har mig en række leverandører, som jeg benytter mig fast af, men kunne godt tænke mig at "udvide horisonten" og høre nogle gode bud på elektronik distributører/leverandører i Danmark. Kender bl.a. til Actebis, DCS og RS.

Venlig Hilsen
Jeppe

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Sep 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 20:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Deler folk ikke denne viden med andre eller hvad skyldes det, at der ingen svar er? :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jeppe

Jeg tror det er lidt af begge dele, for nu at være ærlig. Sidder folk derude og mener, at de har kontakt til den perfekte leverandør, er de selvfølgelig ikke interesserede i at smide dennes kontaktinformationer ud til gud og hver mand. Det kan også skyldes at ingen har fundet interesse i at svare, det hænder engang imellem herinde - det kan man ikke ændre på Big Smile

Desuden så nævner du selv nogle af de største og mest benyttede distributører i DK, så hvad der er tilbage, er småting hvis vi skal holde os indenfor den danske grænse.

Prøv eventuelt at søge lignende distributører i Tyskland og Sverige - der er strømstikkene ens med DK, så det problem slipper du ihvertfald for.

Held og lykke

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 2. Sep 08
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan!

Mange tak for dit svar, og jeg kan godt følge tankegangen.

Det glæder mig dog trods alt, at jeg har fundet frem til 'de store' på "tilfældig vis."

Fra Helsingør
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 277
Fra  Gurrelund Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:

der er strømstikkene ens med DK, så det problem slipper du ihvertfald for.

Det er nu ikke helt rigtigt. Vores Jordben på 230 Volt er forskelligt fra resten af verden. Det er rigtigt at der sælges rigtig meget udstyr med Schucko Stik - dvs Jordforbindelse  på 2 yder poler som i sverige /tyskland, men jeg tror ikke at det er lovligt, for der skabes ingen jordforbindelse. Derfor leverer fx elgiganten en adapter med når de sælger en hårde hvidevarer der kræver jord.

Jeg ved ikke hvad du leder efter,  men har du set på Digi-Key, Electronic Direct, Elfa ?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)