Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO-værdi ved Google+

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er,

Jeg fik fornylig (alt for sent) øjnene op for Googles udfordrer til Facebook, Google+. I mine øjne er det et yderst interessant medie, som alle der laver forretning online SKAL være med på.

For et par dage siden spurgte jeg ud til følgerne af min Google+-profil, om hvorvidt ens sammenkobling af sit website og sin Google+-profil har indflydelse på ens ranking i søgeresultaterne. Et par SEO-eksperter svarede:

- "Ja - det giver værdi i et vist omfang nu. Men snart MEGET mere - Google har meldt klart ud, at både author rank og publisher rank vil vægte meget mere i nær fremtid."

- "Fremadrettet er svaret i høj grad ja, når det kommer til rankings. Både fordi at du er en "ressource" for siden som forfatter, med også fordi at Google kigger mere og mere på hvordan brugerne reagerer (eksempel hvad de klikker på). Lige nu tyder alt dog på at værdien er stærkt begrænset."

Se det synes jeg jo er ekstremt spændende, og begge svar underbygger min pointe om, at hvis man ikke allerede er på Google+, så bør man komme det i en fart!

Hvis du har interesse i at følge mig på Google+, så er du meget velkommen til at klikke dig ind på min profil her. Jeg skriver om iværksætteri, omkostningseffektiv videoproduktion og online video marketing.

Andre der deler min glæde for Google+?

mvh

Tobias Ehlig

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

En måned uden svar i denne tråd... Er der virkelig ingen der vil dele deres erfaringer med Google+?

Fra Græsted
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 254
Fra  NordQ Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil se nærmere på det, men er ikke nået så langt endnu...

Men tak for tippet.

Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk

Fra København
Tilmeldt 26. Nov 12
Indlæg ialt: 45
Fra  Medier & Co Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også glad for Google+ og er helt enig i de udtalelser du refererer til. Ingen tvivl om at det er fremtiden og at værdien vil blive mere og mere udpræget. 

Ellers er jeg sikker på, at som flere og flere får øjnene op for G+, desto mere nytte vil det give eksisterende brugere. Det er lidt som med Facebook - hvor sjovt ville det være hvis der kun var få af ens venner og bekendte på sitet?

Jeg har tilføjet dig til mine cirkler og du kan finde min profil her. Held og lykke med din videoproduktion.

Tilmeldt 8. Apr 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også G+ og ved at det sikkert er meget godt lige at følge lidt med, men jeg bruger det ikke særlig meget. Jeg kigger på G+ en gang om måneden ca. Jeg synes det ser ud som om, at det mest er virksomheder der bruger det, jeg har ikke på fornemmelsen at private bruger det særlig meget.

Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er også blevet ret begejstret for det :-)

Jeg er faktisk begyndt at bruge det mere end facebook og twitter. :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Medier og Co:
Jeg har tilføjet dig til mine cirkler og du kan finde min profil her. Held og lykke med din videoproduktion.

Super, du er hermed tilføjet!

passion for fashion:
Jeg har også G+ og ved at det sikkert er meget godt lige at følge lidt med, men jeg bruger det ikke særlig meget. Jeg kigger på G+ en gang om måneden ca. Jeg synes det ser ud som om, at det mest er virksomheder der bruger det, jeg har ikke på fornemmelsen at private bruger det særlig meget.

Nu ved jeg ikke hvad dine interesser er, men fx indenfor søgemaskineoptimering, online markedsføring og lign. er der rigtig mange spændende personer at følge. Ta' evt. et kig forbi listen af de personer jeg følger på G+, hvis de emner interesserer dig.

Martin Hedegaard:
Jeg er faktisk begyndt at bruge det mere end facebook og twitter. :-)

Også mig. Google+ er helt klart fremtiden i mine øjne. Du er hermed tilføjet til mine cirkler :-)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tobias: Den ringe interesse for dit indlæg kan skyldes, at du har valgt at poste det i kategorien "Jeg har et godt tilbud til dig" i stedet for i den mere korrekte kategori "Søgemaskineoptimering".

Jeg flytter nu indlægget over i den rigtige kategori ;-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 260
Fra  Tobias Ehlig ApS Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Rosenstand:

Tobias: Den ringe interesse for dit indlæg kan skyldes, at du har valgt at poste det i kategorien "Jeg har et godt tilbud til dig" i stedet for i den mere korrekte kategori "Søgemaskineoptimering".

Hovsa. Ja okay, så giver det bedre mening. Tak for hjælpen! :-)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)